vilka pokemon har ni på lvl 100 och i vilket spel??? jag har i alla fall i mitt leafgreen:
mewtwo=lvl 100
blastoise=lvl 100
rayquasa=lvl 100
jolteon= lvl 100
electabuzz=lvl 100
vilka pokemon har ni på lvl 100 och i vilket spel??? jag har i alla fall i mitt leafgreen:
mewtwo=lvl 100
blastoise=lvl 100
rayquasa=lvl 100
jolteon= lvl 100
electabuzz=lvl 100
Sapphire
Arcanine = lv 100
Latias = Lv 100
Delcatty = Lv 100
Sen tränar jag ju upp flera stycken nu.
jag har på alla spel glaile charizard kingdra och dragonite men har venusar på 93
och shainy glaile på 79 :D
↗ till inläggetbra men hur fick du glalie??????????????jag har på alla spel glaile charizard kingdra och dragonite men har venusar på 93
och shainy glaile på 79 :D
Fångar Snorunt i Shoal Cave. (måste vänat till vattnet är borta, sen gå igenom gångarna till du kommer till en isgrotta) Där finns Snorunt och sen utveckla den till Glalie :)
jag har haft tur där för jag fångade förs en snoront sen jick jag ut tränade den till glaile sen gick jag till baks och volla en shainy snorunt är på 83 tar bara den och den vanliga mot ligan
ok,
BTT
Jag har inte en ända Pokémon i Lv. 100 på något av mina spel med den närmaste är Sceptile och Tentacruek som båda är i Lv. 72
Emerald: Sceptile och Swampert (som jag "lånade" av min kompis :visslar: ).
Leafgreen: Charizard.
↗ till inläggettur för dig jag har också charizard,venosaur,blastoise i mitt leafgrren (men jag fick dom av mina vänner) men blastoise är enda i lvl 100Emerald: Sceptile och Swampert (som jag "lånade" av min kompis :visslar: ).
Leafgreen: Charizard.
Jag har haft rätt många lv. 100 under den tiden som jag haft mina spel:
Charizard - gul (råkade radera den av misstag)
Raichu - gul (råkade radera den med)
Mewtwo - gul (den också)
Dugtrio - gul (det är den sista)
Pidgeot - gul (har räddat den många gånger när jag skulle starta om ett spel, har den nu på crystal)
Raichu - gul (samma som Pidgeot)
Charizard - gul (som pidgeot)
Mewtwo - gul (samma)
Typholosion - crystal
Tyranitar - crystal
Linoone - ruby
Blaziken - ruby
Groudon - ruby
Rayquaza - ruby
Rayquaza - sapphire
Rätt många va? :D
(även 7 mewtwo som jag fick med missing.no fusket, lv. 126)
Jag har endast en Swampert i Lv.100, som jag har tränt RIKTIGT, inte så som han där över, med en massa rare candy's, visste ni förresten i att R/B/Y så kan Snorlax bli upp till level 149, men om man får han till 150 så blir han automatiskt level 1 .
Inte lv. 150, och inte lv. 1. Använd Rare candy på en lv. 250 och den blir lv. 0!!! :angry:
OCH JAG ANVÄNDE INTE FUSKET MED RARE CANDY, JAG TRÄNDE DOM SOM DU!!!!!!!!!!!!!!! :angry:
Har ALDRIG fått upp en pokémon till Lv.100.
Ruby:1
Emerald:0
Red1:67
Blue1:2
Blue2:0
Yellow1:0
Yellow2:5
Gold1:0
Gold2:8
Crystal:12
↗ till inläggetskulle du kunna tänka dig att säjja vilka de är?Ruby:1
Emerald:0
Red1:67
Blue1:2
Blue2:0
Yellow1:0
Yellow2:5
Gold1:0
Gold2:8
Crystal:12
fööresten har ja fått min alakazam till lv. 97 just nu snart lv 100 B)
och min moltres är 80
Har en på emerald, Blaziken.
6 st på Gul
6 st på Ruby
och 10 st på FR varav två är Shiny.
22 Pokemons på level 100 har jag då.
tomatketchup och flygon kan jni sejja vilka pokemon det är som ni har på lvl 100 och inte bara sejja 2,4,6,64 bla bla bla...
är det int nån annan som har nån i lvl 100?????????????
Flygons Ruby är väl säkert Flygon som är i Lv.100.