Tittar på madagaskar
Reklamen För Diamond/pearl
Nej!
xP
Tänk så många nya Pokemon det kommer att vara :D
Man får värsta längtan ju. :(
↗ till inläggetSå man kan Bada i Pokémon :P !xP
Tänk så många nya Pokemon det kommer att vara :D
Har tråkigt. Man måste ju vänta till 2007!!!!
Tycker jag med...
Åh...! Kan det inte komma ut tidigare, orkar inte att vänta sååå länge.
Jag tänker köpa det på USA relesen.
Jag vet inte om jag ska göra det, har aldrig köpt från en engelsk sida så jag vet inte hur det går till ;P Annars skulle jag göra det helt klart! :D
↗ till inläggetMan kommer använda pekskärmen rätt mycket i spelet, man kommer använda den när man ska välja attacker, sätta på Items på en Pokemon, och gå in på menyn, så jag tror inte att dom tar bort det och gör om nästan ett helt spel för att lägga in det i en annan konsol när dom redan gör en till DS.
De kommer inte sleppa D/P till GBA,GBAs tid er over 2007. :(
går inte spella upp videon
Men på videon står det: This video is no longer available :(
Såååå typiskt!! >_< videon på sidan har tagits bort ;____; men man kan nog hitta den någon annan stans?
Jag tycker det lite bra att det kommer inte förrns länge, dels för att jag måste skaffa pengar till BÅDE DS och spelet hehe och för att man blir mer och mer sugenpå spelet! x''D
jag ska lätt skaffa pearl för mitt smeknamn (de folk kallar mej) är shinjú/paru: betyder pärla på japanska, och "huvud" pokemonen till pearl är ju den hittils "sexigaste" :evil: pokemonen parukia (japanska namnet)
serebii.net är (tycker jag ;) ) den bästa pokemon sidan...
Jag tror att man kan hitta den videon på http://www.youtube.com/ för om man klickar på videon två gånger så kommer youtube sidan upp. :)
Synd att den inte går och spela upp den längre...
Poké brendan:Var i youtube?
man kan hitta spna filmer enkelt på YouTube.com
Bara sök på Pokemon Pearl eller något i Sök fältet längst upp till höger.
Jag längar inte för jag har inte råd med Nintendo DS. :(
jag har pokemon pearl(har köpt det i japan)och vill säga att spelet är kull men svårt på japanska.har kommit till 3 gymmet har spelat i en månad nästan.spelet är roligt
↗ till inläggetJag har ett Nintendo Ds och har råd med ett till men det går nog till ett Xbox.Jag längar inte för jag har inte råd med Nintendo DS. :(