💬
Logga in
Fuska.se

Fusk Till Robotkampen/robotrage

17 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

från och med nu tänker jag sälja hacket och denna tråd ska stängas om ni vill köpa hacks till robotkampen eller andra spel så tar jag bara emot betalningar via Paypal här är bilden på när jag fuskar och kan mods snälla låsa/stänga/slänga den här tråden nu

http://img115.imageshack.us/img115/7273/darzakhacksvj5.th.png

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Är faktiskt inte intresserad av att fuska. Det är töntar som gör sånt. Speciellt på online-spel.

Vill du kanske ha lite beröm för att du är så duktig också? ... Nä, det kom inget.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

hemsidan heter ju fuska.se... och är det mycket bättre att fuska i single player spel lr?

och alla frågar ju om fusk och jag kan ge dom det...

vilken ironi...

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Håller på att testa detta nu. Om det inte funkar så anmäler jag tråden. :)

[EDIT] Asså, det funkar! Prisa gud! Ett problem bara. i filen ni ska installera så finns en trojan. Ert antivirus program tar bort en automatiskt, och sen kan ni bara fortsätta att installera. Bara så att ni vet. ;D

Senast ändrad:

28 Jul 2006
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

CE är inget virus men antivirus program säger det men så länge det funkar för er så är jag glad

Nivå 5 · Fuskare

Det går ju inte att ansluta till robotkampen när man trixat med CE? Det står med feta bokstäver "NO MORE MR NICE GUY".

EDIT: Vart finns robotrage?

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

omg ! No more mr nice guy är intro... robotrage finns på miniclip.com hemsidan och om du inte can connecta till servern så kanske det är Windows firewall eller om du har router ( eller så laddar du ner saker med Ares).

darzak adda mig på msn [email protected]

jag får det inte att funka.

Nivå 5 · Fuskare

Nu fick jag det att funka, dock så verkar robotkampen inte allt för kul.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

från och med nu tänker jag sälja hacket och denna tråd ska stängas om ni vill köpa hacks till robotkampen eller andra spel så tar jag bara emot betalningar via Paypal här är bilden på när jag fuskar och kan mods snälla låsa/stänga/slänga den här tråden nu

http://img115.imageshack.us/img115/7273/darzakhacksvj5.th.png

Jaha, nu delar du inte med dig av fusket mer. :(

Aja, då gör jag en ny tråd däör jag noggrant beskriver hur man ska göra. :)

Ni som vill ha fusket, betala inte något till honom. Varför betala när man kan få det gratis? :)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

den enda i detta forum som inte är en leecher e ju jag... och leechers måste förtjäna hacks...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Aff, Darzak, du har bara hittat programmet och läst lite om det på internet. Tror knappast att du är en riktig hacker när du knappt kan stava.

Nivå 7 · Fuskare

Oj..har nån betalat han..låter som bedrägeri!

AHAHAHAHAH!! så man får inte göra typos bara för att man är en hacker eller? lol på dig salzalde eller vad du nu än heter. LOL

29 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare

Alltså betala för olagligt handling??

Jag tror inte det är tillåtet att göra sådana affäre....kan inte du ge ut den gratis?

30 Jul 2006

låter skumt och bilden såg fejkad ut :/

Nivå 16 · Legendfuskare

kolla i zalsaladas andra tråd, det funkar faktist om man gör vad som står

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

låter skumt och bilden såg fejkad ut :/

Såg fejkad ut? Haha, prova själv fusket och se om det funkar. sedan kan du också få posta en "fejkad" bild. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in