Hoppa till innehåll

Metroid Prime 3 - Wii


Rekommendera inlägg

asså på trailern till nintendo wii http://www.youtube.com/watch?v=wUIjnzFCGcE...=nintenod%20wii

 

så spelar en snubbe metroid prime 3 till wii, och sen så hoppar han som en boll i värkligheten. och då i spelet så hoppar samus som en boll. asså kommer det vara så? att man MÅSTE hoppa som en boll på riktigt, eller att man bara rör handen på ett visst vis eller vad? fattar ni nått om det där? kan nån berätta då :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså på trailern till nintendo wii http://www.youtube.com/watch?v=wUIjnzFCGcE...=nintenod%20wii

 

så spelar en snubbe metroid prime 3 till wii, och sen så hoppar han som en boll i värkligheten. och då i spelet så hoppar samus som en boll. asså kommer det vara så? att man MÅSTE hoppa som en boll på riktigt, eller att man bara rör handen på ett visst vis eller vad? fattar ni nått om det där? kan nån berätta då :gitarr:

 

Jag tror det mennas på trailern att spelkänslan är bra jag mennar Samus gjorde inga stela rörelser och grafiken var grym. Jag tror spelkänslan gör spelet

så värkligt att man tror man är Samus elr nåt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är inte sant som mini_sweety sa.jag såg på en dvd-skiva om wii spel där körde några mario galaxy utan att röra sig

 

men när man ska hoppa så kommer det säkert vara att man trycker på typ b å så blir man en boll, rör man upp för att få bolllen å hoppa lr nått, fast de vore konstigt för i alla andra metroid trycker man på typ b och då kommer de nån el boll ur bollen och den får bollen å hoppa...

 

så jag vet inte alls.. ska iallafall inte skaffa metroid 3, jag tycker metroid spelen e skit svåra... har fasstnat totalt på metroid hunters och metroid prime men ingen här vill svara på mina trådar jag gör så de va ju BRA med de lol

Redigerat av Mighty Adam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte sant som mini_sweety sa.jag såg på en dvd-skiva om wii spel där körde några mario galaxy utan att röra sig

 

sweety jag håller med om att man kommer leva sig in i det jag kommer att råka ha söder allt i köket :P :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...