Mighty Adam Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 asså på trailern till nintendo wii http://www.youtube.com/watch?v=wUIjnzFCGcE...=nintenod%20wii så spelar en snubbe metroid prime 3 till wii, och sen så hoppar han som en boll i värkligheten. och då i spelet så hoppar samus som en boll. asså kommer det vara så? att man MÅSTE hoppa som en boll på riktigt, eller att man bara rör handen på ett visst vis eller vad? fattar ni nått om det där? kan nån berätta då :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 jag tror inte det, det är som i zelda trailer nattt man måste så upponer på isf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 asså på trailern till nintendo wii http://www.youtube.com/watch?v=wUIjnzFCGcE...=nintenod%20wii så spelar en snubbe metroid prime 3 till wii, och sen så hoppar han som en boll i värkligheten. och då i spelet så hoppar samus som en boll. asså kommer det vara så? att man MÅSTE hoppa som en boll på riktigt, eller att man bara rör handen på ett visst vis eller vad? fattar ni nått om det där? kan nån berätta då :gitarr: Jag tror det mennas på trailern att spelkänslan är bra jag mennar Samus gjorde inga stela rörelser och grafiken var grym. Jag tror spelkänslan gör spelet så värkligt att man tror man är Samus elr nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Det är inte sant som mini_sweety sa.jag såg på en dvd-skiva om wii spel där körde några mario galaxy utan att röra sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Det är inte sant som mini_sweety sa.jag såg på en dvd-skiva om wii spel där körde några mario galaxy utan att röra sig men när man ska hoppa så kommer det säkert vara att man trycker på typ b å så blir man en boll, rör man upp för att få bolllen å hoppa lr nått, fast de vore konstigt för i alla andra metroid trycker man på typ b och då kommer de nån el boll ur bollen och den får bollen å hoppa... så jag vet inte alls.. ska iallafall inte skaffa metroid 3, jag tycker metroid spelen e skit svåra... har fasstnat totalt på metroid hunters och metroid prime men ingen här vill svara på mina trådar jag gör så de va ju BRA med de lol Redigerat 30 Juli 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det är inte sant som mini_sweety sa.jag såg på en dvd-skiva om wii spel där körde några mario galaxy utan att röra sig Alltså jag mennar spelkänslan i SPELET inte i wii <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det är inte sant som mini_sweety sa.jag såg på en dvd-skiva om wii spel där körde några mario galaxy utan att röra sig sweety jag håller med om att man kommer leva sig in i det jag kommer att råka ha söder allt i köket :P :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Det är inte sant som mini_sweety sa.jag såg på en dvd-skiva om wii spel där körde några mario galaxy utan att röra sig hehe jag med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg