Gäst Darkshiver Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Tar du sångaren från de banden du fanboyar i en period åt gången? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 James Hetfield var sjukt bra under 80-talet. Åren har trots allt slitit på hans röst nu. :(haha ja, =) första gången jag hörde deras nya skiva lät det ju som wierd al va sångaren ibland :] Han har mörkare röst nu, men han sjunger fortfarande jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Morten Harket i A-Ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 One's Again. Freddie Mercury! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 George Fisher i Cannibal Corpse Fuck no, Chirs Barnes var 100x bättre. Sjunger i Six Feet Under nu men dom suger. Bästa sångaren imo är Anders Fridén i In Flames (han sa i en intervju att hans sånglärare ville att han skulle sjunga opera, då har man skills liksom). En annan favorit är väl Steven Taylor i Aerosmith. Men Freddy Mercury funkar (f.d Queen, dog av aids). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 George Fisher i Cannibal Corpse Fuck no, Chirs Barnes var 100x bättre. Sjunger i Six Feet Under nu men dom suger. Bästa sångaren imo är Anders Fridén i In Flames (han sa i en intervju att hans sånglärare ville att han skulle sjunga opera, då har man skills liksom). En annan favorit är väl Steven Taylor i Aerosmith. Men Freddy Mercury funkar (f.d Queen, dog av aids). Chris Barnes ftw. Jag tycker dock att han var bra i både Six Feet Under och Cannibal Corpse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Carlos Santana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Nazareth är det för tillfället. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 (redigerat) Den bästa sångaren jag vet är Dave Mustaine, han är både gitarrist och sångare. Så, jag tror nog det är han. Tror det kan vara Paul Stanley. Han har bra röst. Nazareth är det för tillfället. : DJust saying... Redigerat 20 Januari 2009 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 phil som va i pantera har en grymt bra röst idag med i bandet Down ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.