↗ till inläggetDissa inte Wierd Al, han är bäst. :angry:↗ till inläggethaha ja, =) första gången jag hörde deras nya skiva lät det ju som wierd al va sångaren ibland :]James Hetfield var sjukt bra under 80-talet. Åren har trots allt slitit på hans röst nu. :(
Bäste Sångaren?
jag dissa inte han...
Freddie Mercury dissar dig! xD
mike patton
↗ till inläggetmike patton
Bon Scott - AC/DC
Ronnie James Dio - DIO
Jon Bon Jovi - Bon Jovi
Paul Rodgers/Freddie Mercury. Gillar mer Paul Rodgers dock - Queen
Kelly Clarkson sjunger väldigt bra.
Guns N' Roses - Axl W. Rose
Deep Purple - Ian Gillan
Whitesnake - David Coverdale
Alex Rudi Pell - Johnny Gieoeli
Massa mer bra sångare.
Den bästa sångaren jag vet är Dave Mustaine, han är både gitarrist och sångare.
Så, jag tror nog det är han.
Bon Scott - AC/DC
Kurt Cobain - Nirvana
Corey Taylor, hands down. Han sjunger i Stone Sour och Slipknot för de som undrar. :)
Jag måste säga Paul Rodgers efter att ha sett denna videon.. Piano + Sång + LIVE! Han är definitivt en av de största sångarna som vandrat på vår jord.
Katy Perry- Hot and Cold
Lady gaga- Pokerface
darin- breathig your love
Har måååååånga mer...
Tror det kan vara Paul Stanley. Han har bra röst.
Tar du sångaren från de banden du fanboyar i en period åt gången? ^^
↗ till inläggetHan har mörkare röst nu, men han sjunger fortfarande jävligt bra.↗ till inläggethaha ja, =) första gången jag hörde deras nya skiva lät det ju som wierd al va sångaren ibland :]James Hetfield var sjukt bra under 80-talet. Åren har trots allt slitit på hans röst nu. :(
Morten Harket i A-Ha.
One's Again. Freddie Mercury! ;D
↗ till inläggetGeorge Fisher i Cannibal Corpse
Fuck no, Chirs Barnes var 100x bättre. Sjunger i Six Feet Under nu men dom suger.
Bästa sångaren imo är Anders Fridén i In Flames (han sa i en intervju att hans sånglärare ville att han skulle sjunga opera, då har man skills liksom). En annan favorit är väl Steven Taylor i Aerosmith. Men Freddy Mercury funkar (f.d Queen, dog av aids).
↗ till inlägget↗ till inläggetGeorge Fisher i Cannibal Corpse
Fuck no, Chirs Barnes var 100x bättre. Sjunger i Six Feet Under nu men dom suger.
Bästa sångaren imo är Anders Fridén i In Flames (han sa i en intervju att hans sånglärare ville att han skulle sjunga opera, då har man skills liksom). En annan favorit är väl Steven Taylor i Aerosmith. Men Freddy Mercury funkar (f.d Queen, dog av aids).
Chris Barnes ftw. Jag tycker dock att han var bra i både Six Feet Under och Cannibal Corpse.
Carlos Santana
Nazareth är det för tillfället. : D