Justusett Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Den där saken så man kan krossa stenar? Vart hittar man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 du får den av en gubbe höger om det stället där man möter sudowoodo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Nu när du ändå vet så mkr :) Hur flyttar man på stenarna i 5:e gymmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) flytta sten nr. 1 och 3 från vänster upp en gång och sedan sten nr. 2 åt sidan. Redigerat 1 Augusti 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Alltså, vad använder man för att flytta på stenarna? Tack nu vet jag vad jag ska göra med steanarna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hur länge har du haft spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Fixade på datorn, typ 1 och en halv dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Alltså, vad använder man för att flytta på stenarna? Tack nu vet jag vad jag ska göra med steanarna :) använd strength (HM04) för att flytta på stenar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tack. Min pokémon skadades inte äns. Är detta ett skämt? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 vad skadades den inte av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Av att möte gym ledarN. en sak till, har klarat 7:de gymmet nu. Och nu ska jag möta "Clair" hur gör jag så att hon kommer tillbaka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 kommer inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg