Shadow of Darkness Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Jo jag har fasnat mot Bossen Serpent som finns i Gaia Rock och jag har försökt och försökt men han dör aldrig vet ni nått tips eller nått sånt mina gubbar's levlar är Felix LV.26 Jenna LV.25 Sheba LV.25 Piers LV.26 Säg hur ni besegrade Serpent och vilka levlar ni hade gubbarna på och hur många djinn ni har av varje sort när ni mötte serpent. ps.vet ni 2 venus djinn som man kan fånga innan man möter serpent i så fall säåg det Redigerat 9 Februari 2004 av b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Uhm.. Har du satt på alla strålar på serpent? 6 djinns per man/kvinna borde räcka... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Uhm.. Har du satt på alla strålar på serpent? 6 djinns per man/kvinna borde räcka... :P jag har 4 av varje sort men det räcker inte kan nån ge mig ett tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 säg vilka djinns du har.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) säg vilka djinns du har....jag har :Venus:Echo,Iron,Steel och Mud Mars:Cannon,spark,Kindle och Char Wind:Breath,Blitz,Ether och Waft Mercury:Fog,Sour,Spring och Shade ps.kan nån svara Redigerat 12 Februari 2004 av b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Vill du ha alla kan jag skicka dom till dig om du vill. Det är bara två saker med att jag skickar dom till dig: 1; det kostar 20 poäng. 2; det är på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag vet en vatten djinn.När man köpte spelet får man en karta på hela världen man e i.om du ser på den.längst upp är det ju vit(snö).en liten snöig ö är till vänster om det andra.där på finns en vatten djinn.den heter Gel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 men ja har typ 2 eld djinn jag hitter inte mer men kan nån ge tips på hur man klaarar han hellar sig ghela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 gå in på gamefaqs.com och leta i golden sun 2 efter djinn guide... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg