hur mycket kostar ett minneskort? Vilka olika sorter är det?(i storlek alltså(blocks)
vilket är bäst att köpa med mera. kommentera och svara :huh:
hur mycket kostar ett minneskort? Vilka olika sorter är det?(i storlek alltså(blocks)
vilket är bäst att köpa med mera. kommentera och svara :huh:
köp 251 blocks mineskort
japp det är bäst!
men det e dyrt men ärligt jag ger dig tips KÖP ALDRIG ETT O-ORGINALT MINNESKORT mitt gamecube raderades på grund av det
JUST DET!!!!SÅ SKA DET LÅTA!KÖP BARA ORIGINAL!!!!JOYTECH PLASTIGA AVBILDER E BARA SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaha... men vad kostar det da? kan vara det bästa å veta :)
typ 349
d med 251 blocks e väll bäst, men jag vet inte vad d kostar
jag SKREV det ovanför dej....
på GAME kostar ett svart minneskort 399:-!
Men det är väl billigare nån annanstans!
har dom olika färger? jaja, men hur många spel får isf plats? på ett medel. (måste ju se om man investerar rätt :P)
Medel får det plats 59 block.på svart får det plats 251 block.och så finns det två till minneskort med mer blcok tror jag!
ja men det är joytechs plastiga skit
mm eller hur liksom joytesch sk*t gjorde så mitt gamecube grajades men jag fixade det me ialfal ett joytesch minneskort kostar ca:70 kr 59 block medans ett orginal kostar 249 kr 59 block skit i priset köp det som inte förstör tv-spelen
Håller med dig (=Sonic=Master=).Joytech är skit!!!
jag har ett 1026 blocks memorycard från Joytech och det köpte jag för 119:- och det funkar helt felfritt...
fast jag ANTAR att det kan vara felfabrikerade en del. så man kan ha turen o få en bra medan dom andra e skit.
men endå bäst att aldrig köpa o-orginal jag kan säga dig eftersom du har ett 1026 blocks minneskort så e det inte kul om alla dina spel raderas
det stora är det bästa mest plats och det kostar typ 300-400 gissar jag på iallafall här i Göteborg
vi var på klassresa i england och min kompis köpte en sak asså i en kartong han visste inte vad det var asså han köpte det för en pund = 13.45 kr ungefär sen när han kom till sverige så visade han mig och så vart det ett 1026 blocks minneskort han blev sk*t glad asså tänk er ca: 13 kr för ett 1026 minneskort
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in