💬
Logga in
Fuska.se

Köpa?

12 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Kan man fortfarande köpa GameCube? (ett tag sen jag va inne i stan) :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, det kan man ;)

Nivå 5 · Fuskare

Såklart,det finns affärer som fortfarande säljer ..t.ex. Elgiganten,Siba,EbGames o GAME.. Dom som har slutat sälja kmr ångra det när Twilight princess kommer ut :P

3 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare

Det kommer nog inte gå så jätte bra för tww... Trotts att spelet kommer bli bra.

Nivå 4 · Lärling
Det kommer nog inte gå så jätte bra för tww... Trotts att spelet kommer bli bra.

Wind Waker släpptes för nästan tre år sen. :huh: Twilight Princess kommer lätt bli den bästa i serien.

Nivå 1 · Novis

Wind Waker släpptes för nästan tre år sen. :huh: Twilight Princess kommer lätt bli den bästa i serien.

japp men gamecube kommer inte säljas när wii kommer

Nivå 7 · Fuskare

självklart

Nivå 5 · Fuskare

Meh oh tp då, du förstod antagligen vad jag menade eftersom användaren ovanför mitt inlägg skrev något om Tp så...

6 Aug 2006

gc kommer nog säljas ett tag efter wii kommer

Nivå 10 · Veteranfuskare

Dröm inte för mycket, det kan ju bli ett av dem sämre i serien... Med tanke på att alla andra var bra kommer den att få hög press på sig :P
8 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

På spelbutiken kan man köpa det för 549:- :)

Nivå 5 · Fuskare

GC kommer fortfarande att sälja efter när wii har kommit ut men dom kommer nog inte att göra fler spel.

Nivå 8 · Veteranfuskare

§ 1.25.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.