Link93 Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 När man har klarat Hero och Dark kommer det en till mitemellan hur gör man när man spelar som Knuckles när hella stället är fult med vatten???? Snälla hjälp mig :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Det är väl inget konstigt med det? Dyk ner och ta reda på vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Men det var inte det Jag har öppnat en port i vattnet och försökt klara mig in men han tappar luften innan jag kommer fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Bästa sättet: Gå till Aquatic Mine som Knuckles. Dyk ner och sök igenom alla gångar. Du kommer hitta en upgrade som gör att du kan andas under vatten som är av stor andvändning i Canon's Core (Last Story). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeexpert Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 asså vart finns chaosen på radical highway??????? svara fort!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) asså vart finns chaosen på radical highway??????? svara fort!!! Om du menar banan med Shadow (vilket du antagligen gör) kör tills du kommer till bron (med röda väggar eller vad man ska kalla det) och ta dig upp till toppen på den. Istället för att "grinda" neråt längs sidorna på den framåt, gör det bakåt mot det håll du kom ifrån alltså. Håll in B för att få fart och hoppa av på andra sidan. Använd Mystic Melody på statyn/monumentet, och HUZZAH! ;) Redigerat 17 Mars 2007 av Dark Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Isället för att göra en ny tråd så skriver jag här. Har precis börjat med detta spelet lite själv eftersom jag hittadet det liggandes. Har fått massa saker som man lämnar i "Chaos world" eller någe, vad ska man ha dem till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 chaos är små bäbisar typ som man kan ta hand om och man kan gå på karate och gå på race och man kan vinna emblems Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Nu var det ju inte det han undrade, utan vad sakerna som man lämnar i Chao World används till. Svaret på detta är att de göra en Chao starkare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg