va tar det fmton minuter att gå 500Om jag cyklar allt vad jag har så tar det 5 min annars om jag går så tar det 15min
det är 500 meter till skolan för mig tror jag nån lärare sa
en kompis till mig behöver bara gå 25-35 meter
Hut Lång Tid Tar Det För Er Att Komma Till Skolan?
ca 2 minuter (jag åker bil) men om jag går till skolan nån gån tar det oftast 15 minuter. Om jag går fort blir det 10 minuter men ibland kan det ta nästan 20 minuter. Hem tar det det iaf.
ved mennar du med hem tar det det iaf
gå =ca 10minved mennar du med hem tar det det iaf
cykla=ca 5min
Jag bor 500 meter från min skola. Så det tar 10-15 min att gå.
Och ca.5 min att cykla
vem här bor längst bort från skolan jag bor 1min från skolan
7-10 min...
e det ingen som bor längre bort va ärliga nu
Va ärlig själv :ph34r:vem här bor längst bort från skolan jag bor 1min från skolan
jag har 100-200 meter till skolan :Ð
HAHA roligt skämt jag e ju ärlig min skola e prisise utanför mitt hus(ShatterHand @ 15/02-2004 10:07:05)vem här bor längst bort från skolan jag bor 1min från skolan
Va ärlig själv :ph34r:
DEt tar ca 10 minuter att gå till skolan men jag gör ju lite saker på vägen också!!!
om jag absolut inte har nåt att göra eller e förtidig så gör jag snöbollar och föröker träffa nåt specielt
Bror på hur snabbt jag går , men det tar väl än 15-20 min
50min med buss, ca 10-15min med bil.
Hehe, jag har bara en kulle som skymmer skolan, annars skulle jag se den från mitt rum.
ja får sitta på bussen i ca 45 minuter.. då e det bra å ha en mp3 å lyssna på..för då går tiden LITE snabbare.. :D
bor 1 kilometer från skolan, ca 10min att gå, 5 min att cykla, och ca 2-3 min med in-lines
jag kan knappt åka inlines dom har sanndat överallt i mitt område
synd... eftersom det är kul att åka inlines... synd att all snö ska förstöra :angry:jag kan knappt åka inlines dom har sanndat överallt i mitt område