💬
Logga in
Fuska.se

Over Da Rainbow[färdig]

31 svar · startad

Jo...nu är den färdig! och jag tyckte att den inte borde vara i samma tråd eftersom då blev det två länkar och folk kunde rösta dåligt eftersom dom kanske bara såg den ofärdiga!

Och om jag tar bort den gamla kommer rösterna från den "ofärdiga" vara kvar.

Hoppas att det går för sig för mina kära moderatorer :P

Den laddar ett tag! Men det är för att det är två mp3 låtar...ja, jag har dragit ner kvaliten så det går snabbare...

Men här kommer den färdiga!

Jag blev väldigt nöjd!

EDIT: länken funkade inte...

här kommer den "fungerade länken"...

http://media.putfile.com/Over-Da-Rainbow-76

1/10 ?

Senast ändrad:

Ett ord

G.R.Y.M.T

Fortsätter du så, så vet jag inte hur högt du kan sikta. Älskar den, älskar din stil och den e skitsnyggt gjord. Ingenting i filmen jag stör mig på heller. Man skulle dock velat se en fight med den där coolingen i solglasögon och den andra killen, men jag förstår om du ej orkade göra det. Bra musik också.

10/10

6 Aug 2006

shit jag visste att du var bra man så här bra :blink:

10/10

Senast ändrad:

;) Det är därför inga flashfilmer har kommit på ett tag!

Jag har tränat i två månader nu ;)

Over da Rainbow kommer nog göra en tvåa!

Så ni får se fighten :P

Tack så himla mycket allihopa!

I detta forumet 10/10 altså det bästa jag ahr sett i forumet hittaills.

Globalt: 4/10 altså inte så bra med tanke på vilka andra jag har set. Men då är ju dom proffs..

Keep up the good work!

;) T.A.CK :P kommer en tvåa

Senast ändrad:

↗ till inlägget

;) T.A.CK :P kommer en tvåa

18/10 helt klart ^^

Hahaha :P

glad jag är nu ^^ nästan så jag tror jag kommer hosta den på Albinoblacksheep

COOLT

Om någotår kan du skapa succer och tjäna $$$

Du är riktigt jefla bra på Flash 9,5/10, vet inte vad du kan göra bättre men nått måste det vara :D

Skitbra grafik,men filmen har ingen riktig handling,jag menar,en kille sitter po en benk,do kommer plotsligt tvo killar och holler upp hans ermar,sen slor han till dem,.och sen gor han typ berserk.Jag kan inte gora bettre sjelv,men jag har sett bettre filmer.

3/10

skitbra! 10/10!

väntar med spänning på 2:an!

Tack allihopa ^^

10/10 men håller killen i solglasögon något i slutet? Ser ut som att han har 3 armar.

men jaha jag ser bara först två fetesmå snubbar i början sen försvinner de å jag tittar på en vit skärm med bara musik wtf

7 Aug 2006

2/10.. du får 2 poäng för att det är ganska snyggt ritat.. enligt mig är det lite sega animationer och musiken var inte så passande.. och fightingfilmer börjar bli jävligt tråkiga nu.... men potenialen har du mannen!

Svar till: the shadow

han håller sina armar i kors och i den högra armen (åt hans håll håller han en pistol i )

Svar till : Yantra

Du kanske inte har en bra FP

8 Aug 2006

nja 9/10 lite tråkig

helpottis!

2-3/10

Bra men inte bra i jämförelse mot de bättre (makes sense, eh?). Nej men alltså, så många bättre flashfilmer i fightingstuket som det finns på internet så är det inget vidare.

Tråkig, som Mujo sa, Fightingflash är så uttjatat.

Kom med något nytt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in