Hoppa till innehåll

Centrycraft Online


Gäst Mega93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Beldur

Tjenare! jaadu!  såg att du har skapat en tråd åt det "roliga" lilla spelet (om det nu e så roligt)! Hoppas du blev glad att jag inte gillade det och att jag ångrar den tiden jag gav upp för att försöka göra hemsidan som jag sen la ner när du sa att du kanske inte skulle mig låta göra hemsidan. Jag skulle överaskat dig och gett dig en egen domän men nej nej, du var för elak för det!!! Du kunde har haft en www.centrycraft.com domän men nu har du en fri domän med en ful hemsida (fårlåt). och varför lägga ner tid på det när man kan göra annat? Du kan ju försöka lära dig att animera. Jag tror att alla som skriver t.ex "skit bra spel!" inte riktigt tycker exakt som dom säger. Och vet du varför? därför att moderatorerna ger du inget att moderera över ordentligt, har du t.ex en report meny eller har du t.ex någon som kollar efter sånna som går imot reglerna (eller du har väl inga regler, lol!). detta va vad jag tänkte när jag såg din tråd. Hejdå, ses någon gång (om jag orkar kolla på nästa tråd <_<)

 

Jag gillade det inte så mkt första gången visst jag spelade inte änns till lvl 2 men ändå.. Jag älskade ZORL och det är ju inte så mkt skillnad... Och PM:a istället snälla du, det är bara jobbigt med sånt där.

 

eexwhyzee: Tro d lr ej men jag har mixtrat med paint länge :P Och att sätta ihop en mapp är inget problem. Men om du menade ditt "LOL" ironiskt mot mitt inlägg förstår jag det också.

Redigerat av Beldur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 241
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Mega93
Tjenare! jaadu! såg att du har skapat en tråd åt det "roliga" lilla spelet (om det nu e så roligt)! Hoppas du blev glad att jag inte gillade det och att jag ångrar den tiden jag gav upp för att försöka göra hemsidan som jag sen la ner när du sa att du kanske inte skulle mig låta göra hemsidan. Jag skulle överaskat dig och gett dig en egen domän men nej nej, du var för elak för det!!! Du kunde har haft en www.centrycraft.com domän men nu har du en fri domän med en ful hemsida (fårlåt). och varför lägga ner tid på det när man kan göra annat? Du kan ju försöka lära dig att animera. Jag tror att alla som skriver t.ex "skit bra spel!" inte riktigt tycker exakt som dom säger. Och vet du varför? därför att moderatorerna ger du inget att moderera över ordentligt, har du t.ex en report meny eller har du t.ex någon som kollar efter sånna som går imot reglerna (eller du har väl inga regler, lol!). detta va vad jag tänkte när jag såg din tråd. Hejdå, ses någon gång (om jag orkar kolla på nästa tråd )

 

Omg, du sa att du ville göra hemsidan så jag sa okej, sen hände inget på över två veckor så jag antog att du struntat i det eller helt enkelt ljög.

Jag gjorde centrycrafts hemsida på en dag när jag märkte at du aldrig gjorde nån.

Du är en riktig barnunge vet du va? Kallar mig elak för att jag gör nåt själv.

Jag börjar nästan tro att du är avundsjuk över att centrycraft faktiskt blev poppis och du inte fick vara en del av det.

 

Och för att svara på din fråga om moderatorerna har nån raportmeny, de kan rapportera buggar genom att skriva "/bug (beskrivning av buggen)" och övrigt genom "/rulebreaking (detaljer)". Moderatorerna kan kicka och banna användare som bryter mot reglerna.

För att vara en moderator krävs det att man är online minst en gång om dagen (jag har en spel-logg som jag kollar igenom).

 

Och för alla andra:

Centrycrafts hemsida suger, det håller jag med Nossload om, så är det någon med någorlunda erfarenheter så får ni gärna kontakta mig via msn så snackar vi.

En ny hemsida behövs verkligen.

[email protected].

 

[CC Update]

Good news people!

Hade på servern och körde cs, nu är min ping endast 44! Var nog nåt med min router sist jag körde.

Servern kommer vara på hela dagen hela denna vecka och sen från ca 16.00 till runt 22-23.00 när jag börjar skolan.

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eexwhyzee: Tro d lr ej men jag har mixtrat med paint länge :P Och att sätta ihop en mapp är inget problem. Men om du menade ditt "LOL" ironiskt mot mitt inlägg förstår jag det också.

 

Joo det var ironiskt... Du har knappast gjort den där bilden i paint... du har inte gjort den överhuvudtaget...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

eexwhyzee: Tro d lr ej men jag har mixtrat med paint länge :P Och att sätta ihop en mapp är inget problem. Men om du menade ditt "LOL" ironiskt mot mitt inlägg förstår jag det också.

 

http://sprites.fireball20xl.com/nintendo/zelda/lttp/

Där har du en massa sprites öppna paint och sätt ihop ta några screenshots och sätt ihop. Jag har gjort den...

Redigerat av Beldur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! jaadu! såg att du har skapat en tråd åt det "roliga" lilla spelet (om det nu e så roligt)! Hoppas du blev glad att jag inte gillade det och att jag ångrar den tiden jag gav upp för att försöka göra hemsidan som jag sen la ner när du sa att du kanske inte skulle mig låta göra hemsidan. Jag skulle överaskat dig och gett dig en egen domän men nej nej, du var för elak för det!!! Du kunde har haft en www.centrycraft.com domän men nu har du en fri domän med en ful hemsida (fårlåt). och varför lägga ner tid på det när man kan göra annat? Du kan ju försöka lära dig att animera. Jag tror att alla som skriver t.ex "skit bra spel!" inte riktigt tycker exakt som dom säger. Och vet du varför? därför att moderatorerna ger du inget att moderera över ordentligt, har du t.ex en report meny eller har du t.ex någon som kollar efter sånna som går imot reglerna (eller du har väl inga regler, lol!). detta va vad jag tänkte när jag såg din tråd. Hejdå, ses någon gång (om jag orkar kolla på nästa tråd )

 

Omg, du sa att du ville göra hemsidan så jag sa okej, sen hände inget på över två veckor så jag antog att du struntat i det eller helt enkelt ljög.

Jag gjorde centrycrafts hemsida på en dag när jag märkte at du aldrig gjorde nån.

Du är en riktig barnunge vet du va? Kallar mig elak för att jag gör nåt själv.

Jag börjar nästan tro att du är avundsjuk över att centrycraft faktiskt blev poppis och du inte fick vara en del av det.

 

Och för att svara på din fråga om moderatorerna har nån raportmeny, de kan rapportera buggar genom att skriva "/bug (beskrivning av buggen)" och övrigt genom "/rulebreaking (detaljer)". Moderatorerna kan kicka och banna användare som bryter mot reglerna.

För att vara en moderator krävs det att man är online minst en gång om dagen (jag har en spel-logg som jag kollar igenom).

 

Och för alla andra:

Centrycrafts hemsida suger, det håller jag med Nossload om, så är det någon med någorlunda erfarenheter så får ni gärna kontakta mig via msn så snackar vi.

En ny hemsida behövs verkligen.

[email protected].

 

[CC Update]

Good news people!

Hade på servern och körde cs, nu är min ping endast 44! Var nog nåt med min router sist jag körde.

Servern kommer vara på hela dagen hela denna vecka och sen från ca 16.00 till runt 22-23.00 när jag börjar skolan.

You said it Omega. Nossload, ingen vill höra dina fjantiga kommentarer. Ta dom i PM istället.

 

Nu till tråden: Jag kan designa en hemsida åt dig om du vill, jag har erfarenhet av det. :) Så om du vill adda mig på MSN så går det bra så kan vi snacka mer om det där: [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

En ny hemsida är under kontruktion (hoppas jag :blink: ) och jag har skaffat en ny grej: Nu kan man även se om servern är online eller offline från både den gamla sidan och den nya (som varken är färdig eller uppladdat :P).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går att ladda ner, installera men inte spela. Står:

Run-time error '339':

Component 'MSWINSCK.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. Funkar inte om man installerar om det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...