Det funkade nu
Hur Får Man Photoshop Och Hur Gör Man Avatarer
Jag har sett det i frankrike för 500 KR.
Kanske men då var det inte CS2
↗ till inläggetoh shit! jag är rädd att Youx hade rätt! :o
här kan du köpa det:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/sw...LearnMore=TC784
Wiiiieee! Gratis Frakt!
men fattar inte att det e så dyrt
Använd GIMP det äger
Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS
↗ till inläggetom man är duktig så kan man göra exakt samma saker med gimp som med photoshop.Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS
Gimp äger visst.
Den här bilden gjorde jag i gimp
↗ till inläggetNej det kan man inte...Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS
↗ till inläggetNej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS
det kan man visst. du kanske skulle gå in och kolla på gimptalk och se vad dom kan göra så kanske du ändrar uppfattning
v den här bilden har jag gjort i gimp
Om du går in på Chaosgfx så tror jag det är du som ändrar uppfattning ;)
↗ till inläggetOm du går in på Chaosgfx så tror jag det är du som ändrar uppfattning ;)
jag har varit inne och tittat och det är ju inget otroligt dom gör. så jag har inte ändrat uppfattning.
jaja, back to topic nu
Om man kunde göra samma sak med gimp som man kan göra med PS så skulle ju inte en enda jävlel köpa PS längre eller hur?
↗ till inläggetDen bilden ahr du gjort i gimp? Det f¨år mig absolut inte att ändra åsikt...Nej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS
Och i gimptalk gör dom typ beginer saker compared to ChaosGFX och Sureal Designs
↗ till inläggetNej gimp äger inte... gimp är ingenting mot PS
det jag såg på chaos gfx var inte speciellt märkvärdigt och det är ju enklare att göra saker med photoshop eftersom det finns tuturials på alltting.
END OF Discussion
Pffh för det är ju bara att följa en tut så får man bra outcome... Yeah right
ladda inte hem det helt gratis på DC eller bit torent! några mijoner svenskar fildelar varje år och hela 300 om året blir haffade så det är nästan 1 på mijonen att du blir tagen!! så piratkopiera inte nästan alla blir haffade!! :D
↗ till inläggetJoo det händer ju så j*vla ofta att 300 om året blir haffade...ladda inte hem det helt gratis på DC eller bit torent! några mijoner svenskar fildelar varje år och hela 300 om året blir haffade så det är nästan 1 på mijonen att du blir tagen!! så piratkopiera inte nästan alla blir haffade!! :D
thats called downloading dude!
Är inte denna tråden "lite" oFf-tOpiC nu ?