Håller nån med om att halo 1 var för lätt att klara. 1,2 och 3 svårighets grad e för lätta och den 4 e väll sådär.
Halo
JAg tycker det var ganska lagom svårt på legendary. Dessutom har du snott Kannibalgäddans avatar så byt illa kvickt! :angry:
Jag tycker det är lagom!
Jag med.Jag tycker det är lagom!
Jag tycker att det e bra så som det e på 1:an
Lagom svårt! :P
splinter cell är skitsvårtJag tycker att det e bra så som det e på 1:an
Vad har splinter cell med halo att göra?(sacha @ 16/03-2004 12:34:05)Jag tycker att det e bra så som det e på 1:an
splinter cell är skitsvårt
vi snackade ju om svåra spel(Xboxplayer @ 16/03-2004 13:39:22)(sacha @ 16/03-2004 12:34:05)Jag tycker att det e bra så som det e på 1:an
Vad har splinter cell med halo att göra?
Halo är lagomt svårt.
lite väll svårt
nej, vi snackar om hur svårt halo e
typ vi pratar om halo 2 här <_< inte om svåra spel direkt...(sacha @ 16/03-2004 14:06:51)(Xboxplayer @ 16/03-2004 13:39:22)(sacha @ 16/03-2004 12:34:05)Jag tycker att det e bra så som det e på 1:an
Vad har splinter cell med halo att göra?
vi snackade ju om svåra spel
det känns nästan som att man är tvungen att skaffa 2:an. eftersom 1:an inte känns avslutad. det känns ju som att man bara har klarat ett halvt spel eller nåt.
det är väl visserligen det som är meningen, så man ska köpa 2:an också.
Exakt! ;)det känns nästan som att man är tvungen att skaffa 2:an. eftersom 1:an inte känns avslutad. det känns ju som att man bara har klarat ett halvt spel eller nåt.
det är väl visserligen det som är meningen, så man ska köpa 2:an också.
Filmen i slutet känns det som om Halo bara är uppvärmning.