Gäst Youx Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hur får man bort alla länkar eller sökord man skrivit t.e.x om man har sökr på sims på google, sen nästa dag så ska man typ söka på senap, då när man skriver s kommer alternativen upp som man besökt sims, simssons osv hur får man bort allt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Kontrollpanelen > Internet-alternativ > Ta bort cookies Redigerat 7 Augusti 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 om du har firefox ska du trycka på Ctrl+Skift+Delete & kryssa i kakor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Kontrollpanelen > Internet-alternativ > Ta bort cookies Mm jag gjorde det med det var fortfarande kvar så därdör fråga jag här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 du ska göra såhär : verktyg-->internet altenativ-->innehåll-->kompletera automatiskt-->rensa formulär sen är det fixat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 lättaste sättet: gå in på google, så fort det kommer upp ett "sånt där ord" så håller du muspekaren över det ordet du vill ta bort och klicka på delete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Det är väl inte cookies som tar bort det, är inte det cache eller nåt? ;) För mig kan jag iallfall ta bort allt utom cookies och då försvinner det. Men det kan vara därför jag använder FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hur får man bort alla länkar eller sökord man skrivit t.e.x om man har sökr på sims på google, sen nästa dag så ska man typ söka på senap, då när man skriver s kommer alternativen upp som man besökt sims, simssons osv hur får man bort allt det? Jag tror någon har varit inne på lite snusk :visslar: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) ÖÖ varför tror du det? det har jag defenetift inte! jag har liksom hur många ord som helst och det börjar bli lite jobbigt. och om jag hade det så skulle det ej angå dej. Tack Yantra skickar 100fm till dej :) vill ändo inte ha miona fm men kan va bra å ge bort till presoner som e hyggliga å svarar så de funkar. Redigerat 7 Augusti 2006 av Youx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.