💬
Logga in
Fuska.se

Star Wars Knhites Of The Old Edistion

24 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

hjälp mig snäla jag kommer inte förbi det stora trolet i undersitis tempel mad alla gubar eller vad det nu är kan nån hjälpa mig snäla

Nivå 7 · Fuskare

Döda honom

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

hur då jag har en kille på l:6 tjejen misson på l:5 och jag själv pål:6 det är skit svårt jag får inte in en enda träf

information killen har en stav 2-12

misson:två blaterpistol tror jag

och jag:killens blatmaster och nån annan pistol

snäla hjälp mig fort

ps ska man verkligen å in där jag e när man klarat att hämta big Z

(vem ska man ämna det där motmedlet till för att gå över till dom ljusa doktorn eller den där snorklumpen som man får1000 av (inte juba the hut utan den andra i lower city

Nivå 7 · Fuskare

Någon kille i medicin affären. glömt var den ligger

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

bra då vet ja men jätten då

Nivå 7 · Fuskare

JAg använde stealth för att komma bak honom sen kunde jag döda honom utan att han gjorde något motstånd

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

var hittar man stehalt och vad är det för nåt???

ps:kan du ge nåt bra tips om amor eller vad det nu heter skydd för kroppen

Nivå 7 · Fuskare

Den dära blåa tjejen kan det från början och det gör att man blir osynlig

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

ok ska hon springa runt och slå han dåe eller vad då

Nivå 7 · Fuskare

Det är bäst om du använder en blaster pistol eller rifle. Men är det svårt så kan du vänta tills du har högre level

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11

mm men vad ska jag då göra ska man verkligen gå in dit nu jag menar är det därifrån man kan hitta den där grejen som man ska sno från vukanes ellerom inte var ska jag då gå

Nivå 7 · Fuskare

Förklara lite bättre...

11 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

ok jag gick in i den där staden lower city och sen in igenom ett stort galer och rädade nån sen gick jag och hitade nån slags comander sen när han gick så utforskade ja lite och sen gick jag in nånstans och räddade big z zanzibar eller vad han nu hater(ett stort monster) och sen fortsate jag gå ett tag och dödade några fiender sen gick jag ut och till doktorn och till hidenout sen gick jag tillbaka och hitade serium sedan gick jag in i dörren igen och gick ganska långt in och då hitade jag en laser dör som misson öppnade och jag gick in där och sen så dödade jag några och tillslut så hitade jag trolet som står framför nån dörr

är det verkligen det här jag ska göra efter jag har räddat big z eller

Nivå 7 · Fuskare

Har du snott den där swoop motorn åt Den killen i lower city? Du måste fixa en droid som är bra på att öppna dörrar för att klara det.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

var får man den e det den i arpatmens i lower city eller i templet och vad ska man göra efter det :blink:

Nivå 7 · Fuskare
man den e det den

Prata ur skägget, va menar du?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17

menar du den där roboten i lower city apartmens eller den i den där jä'la basen

Nivå 7 · Fuskare

Den dära som kör omkring på hjul som joinar en!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #19

hmm menar du ää jag fatar ingenting var hitar man den vid apartmens eller den ine där man hitar trolet

Nivå 7 · Fuskare

inget av det...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.