Dave37 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Nu funkar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Nu funkar det.. Vad bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Tack för att du fixade det admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Visste alldrig att den inte funkade xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 knappt jag heller :P men kan inte admin typ lägga in om man söker på sitt namn, att det står typ att man ligger på tex 436:e plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det är annars ganska lätt att ta reda på med hjälp av Totala Topp 10 Författare. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 men om man ligger på typ 142 plats menar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Ja, då är man ju med på sidan 3 om man har ställt in på 50 användare per sida, det är lätt att räkna ut, antingen börjar man uppifrån och räknar nedåt eller nedifrån och räknar uppåt, men jag håller med om att en sådan funktion skulle vara ganska kul att ha på sidan. :) Redigerat 15 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 funkar ju inte! i morse hade jag 17 inlägg och nu bara 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Jag låg visst på 151 plats. :huh: På totalainläggen. Redigerat 16 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 funkar ju inte! i morse hade jag 17 inlägg och nu bara 15 Du syftar nog på dagens författare, som ändras då och då. Om man inte är online på några dagarna sjunker dagens inlägg på själva listan men man har fortfarande skrivit inläggen. Dessutom kan det ibland stå tt man skrivit 40 inlägg idag fast man har skrivit 20 den ena dagen och 20 den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.