WASD Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 När jag startar datorn går det fint men när jag trycker på en användare så kommer man in fasst inga ikoner eller start-fältet visas, men efter 1min så kommer det fram igen. min fråga: hur får jag bort det? PS. skriv inte att jag ska formatera om burken för jag vill hällre ha kvar problemet än att formatera om. Citera
Ryow3n Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Har hänt mig också. Explorer stängs av i någon minut. Jag gjorde en ordentlig virusrensning sen funkade det normalt igen. Pröva det. Citera
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Rensa hårddisken lite? Är den full så låter det där helt vanligt. Rensa hårddisken lite? Är den full så låter det där helt vanligt. Citera
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 prova defragmentera hårdisken brukar funka å rensa hade ju inte hlr varit fel Citera
WASD Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 ungifär 1/4 av datorn är full så jag får prova att defragga Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.