WASD Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 När jag startar datorn går det fint men när jag trycker på en användare så kommer man in fasst inga ikoner eller start-fältet visas, men efter 1min så kommer det fram igen. min fråga: hur får jag bort det? PS. skriv inte att jag ska formatera om burken för jag vill hällre ha kvar problemet än att formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Har hänt mig också. Explorer stängs av i någon minut. Jag gjorde en ordentlig virusrensning sen funkade det normalt igen. Pröva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Rensa hårddisken lite? Är den full så låter det där helt vanligt. Rensa hårddisken lite? Är den full så låter det där helt vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 prova defragmentera hårdisken brukar funka å rensa hade ju inte hlr varit fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 ungifär 1/4 av datorn är full så jag får prova att defragga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.