💬
Logga in
Fuska.se

Fuska Rank I Gruppforumen

39 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Rättning. Det visar hur mkt man har spammat under sin tid som medlem. I dom flesta fall, inte i alla dock

Jag får ont i öronen, kan du lägga ner ditt snack om att detta forum är sååå himla dåligt. Om du inte gillar nivån på sidan överhuvudtaget kanske du borde lämna sidan eller anmäla inläggen som bryter mot reglerna.

ps. Långt i från ALLA spammar för att få fuska ranking. Det är många på sidan som förtjänar sin fuska ranking bara så du vet.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Lika många som inte "förtjänar" sin Fuska Rank, i vilket fall som helst leder det till spamm.

↗ till inlägget

Lika många som inte "förtjänar" sin Fuska Rank, i vilket fall som helst leder det till spamm.

Jag tror aldrig Admin kommer att ta bort en sådan bra funktion. Ta en tit på grannsidan de har inga FM, FR, inläggstoppar med ändå så är inte nivån så mycket bättre där. ^^.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nu låter du grovt barnslig när du påstår att folk "förtjänar" sin FuskaRank.

FuskaRanken bevisar ENDAST på sidan och producerar inlägg oftare än andra.

Sedan så skulle forumet fungera mycket bättre om det inte fanns något sådant som FuskaMynt oc FuskaRank då andra sidor som tex Gamereactor klarar sig hästlängder bättre än vad Fuska.se gör.

↗ till inlägget

Jag orkar inte diskutera med dig. FR och Fm är bra då det visar hur aktiv och hur mycket man har hjälpt sidan med att skicka in fusk och nyheter. Slutdiskuterat du vinner eller vad man ska kalla det. Orkar inte med dig.

11 Aug 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Både FM och FR är bra och dåliga. Det positiva med FM är att man kan köpa saker i affären, så som varningskort, utökad presentation med mera. Men som sagt leder det ofta till spam. Tror vi skulle klara oss utan den. Men FR är mer bra än dåligt. Det kan leda till spam, men inte lika mycket som FM gör. Dolphin har lite rätt i att man ska få belöning, i alla fall för fusk, nyheter med mera, om man hjälper till där och samtidigt är aktiv, ska det inte löna sig? Dessutom får man inte mycket rank av inlägg.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag tycker man borde få fuskarank i gruppforumen

Det låter inte bra alla skulle nog spamma som galningar :cry:
↗ till inlägget

jag tycker man borde få fuskarank i gruppforumen

Det gör många gruppmedlemmar redan, vi ska inte ge dem för mycket tändvätska för då blir Oztown och de forumen poppulärare än Xboxforumet etc.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Oztown har väl redan fler svar än vissa vanliga forum? Iaf så är man inte med där för att spamma, man är med där för att kunna ha lite kul, eftersom man knappt får göra något i de vanliga forumen.

↗ till inlägget

Oztown har väl redan fler svar än vissa vanliga forum? Iaf så är man inte med där för att spamma, man är med där för att kunna ha lite kul, eftersom man knappt får göra något i de vanliga forumen.

? Man får göra det mesta i de vanliga forumen om man skriver på ett vettigt sätt och inte bryter mot reglerna.

Nivå 5 · Fuskare

Ärligt talat, Dolphin, tycker jag du är en riktig viktig petter...

Visst är det mycket spamm i Oztown och Big orange, och visst har båda dessa gått om ånga forum bara för att det är spamm.

Men ärligt talat, så är dom flesta inte här för spel, det är kul med fuskamynt för att man kan köpa avatarer osv, sedan att en del spammar till sig det är ingen debbat.

Jag tycker det är bra som det är, du klagar så himmla mycket på gruppforummen ibland...

13 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

@MascarPone: Dolphin är ingen "viktig-petter". Han tycker bara att det låter omrimligt med FuskaRank i gruppforumena precis som de flesta andra också tycker. Sen är det inte sant att man inte får göra någonting i det vanliga forumet, det ända man inte får göra är att bryta mot någon av reglerna.

Senast ändrad:

15 Aug 2006
Nivå 6 · Fuskare

Fuskarank i gf:en skulle vara som att be om spamm!

(jag vet redan hur det ser ut i många gf)

Nivå 4 · Lärling

Behövs inte, även fast kanske 70 % av mina inlägg är i gruppforum, om ni undrar varför jag aldrig går upp i rank.

Det lär knappst införas detta förslag om inte reglerna börja gälla i gruppforumen eller något. :/

16 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling

Men då e det ju inga gruppforum. <_<

19 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Precis, gruppforumen finns av den anledningen att folk ska kunna spamma och skriva sånt som inte är lämpligt i det vanliga forumet. Det är ju därför man inte får FuskaRank i gruppforumen.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Rank ska inte komma till Gruppforumen, egentligen tycker inte jag det ska finnas i vanliga forumet heller... Men en sådan funktion kommer aldrig tas bort ändå.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker att det är en bra funktion för då ser man hur aktiv han eller hon är.

Nivå 4 · Lärling

Men jag är jätte aktiv - i gruppforumen, och ingen märker att jag är aktiv, har inte gått upp i rank på lääänge.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in