nej.han har inte gameshark. fast du har nog rätt det var nog inte virusets fel.men han fick det efter han hade haft PokeRus. så jag blev lite misstänksam.
PokeRus till silver?
nej.han har inte gameshark. fast du har nog rätt det var nog inte virusets fel.men han fick det efter han hade haft PokeRus. så jag blev lite misstänksam.
Konstigt. Är det säkert att han inte har det? Han kanske har använt någon annans Gameshark. Eller det kunde också vara fel på själva spelet.
Hmm, sounds mysterious... :P Jag tror jag har nån kompis som fick det där viruset... jag har aldrig fått det (mina Pokémon har aldrig fått det) iaf...
Hmm, undrar hur det kan bli starkare av ett virus? Låter mer som om det borde vara tvärtom... att man blir svagare av det... :wink:
Jag tycker iaf att det är bäst att inte försöka att få tag på det... men undrar hur man ska få bort det!?
FBK, du kanske kan fråga din kompis om han fick bort det, sen när han startade om?
Jaja, ett spel är ett spel... fast jag skulle också bli arg om mitt Pokémon-spel raderades... vilket det gjordes. Fast då var det ett annat "virus". Min pappa... :?
Pokerus kan vara farligt
många av mina pokemon på cristal har pokerus
hur får man de då????
Det gäller att ha tur. Helt plötsligt får dem det. Och det är mycket bra!
vilket spel snackar ni om crystal?blå/röd/gul?
Inlägget är om Silver.
Hur får man det?
jag bara undra
hur får man det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är bara att ha tur jag använde Game Shark!
hur får man det,
hur får man det,
Varje dag är det en chans på ca 1/35000 att man får det.
Eller så använder man Gameshark.
1/35000 oj vad mycket!
Jag viste inte att det fanns förut =(
Men nu vet jag =)
Mycket? Det är lite.
PokéRus? va tusan snackar ni om? ja tror helt å hållet inte på nåt som ett virus som gör ne pokémon starkare!
gör det jag hade det på min totodile som nu är i
lv 100
PokéRus? va tusan snackar ni om? ja tror helt å hållet inte på nåt som ett virus som gör ne pokémon starkare!
Pokérus finns på spelen och gör att Pokémon blir starkare, jo.
JA TROR F*N INTE PÅ POKÉRUS! NI SNACKAR JU BARA S*KT (ENLIGT MINA ÅSIKTER)! :evil: