Gun Guy Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Hej jag behöver hjälp med några saker på pokemon guld. 1: Var hittar man Lugia och silver wing på wirl-islands? 2: Hur kommer man till Mount Silver? 3: Var hittar man Chansey? 4: Var får man stenar man utveklar pokemon med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 1. få silverwing i pewter city och åk till whirl island för att fånga den. 2. klara alla 16 gym och prata med oak. 3. route 14 4. av vissa tränare om du får deras tel. nr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Fråga 4: Ska man inte visa vissa pokemon för Bills bror. T.ex. Growlithe för Fire Stone, Pichu för Thunder Stone osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Fråga 4: Ska man inte visa vissa pokemon för Bills bror. T.ex. Growlithe för Fire Stone, Pichu för Thunder Stone osv. Jo, det funkar också men man kan även få vissa telefon-nummer och sen ringer de när de har hittat en sten, som Dave37 sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 av gina vid poke dagiset får man leaft stone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 thunderstone, firestone, waterstone och moonstone då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 thunderstone, firestone, waterstone och moonstone då? waterstone får man väl av fiskaren??Thunderstone får man väll av en tjej?? firestone får an av en schoolboy nånting sånt?? moonstone kan man få av sin mamma på söndagar om hon köper det!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 vilka routes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 men lol. du bara måste anmälla mig va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 men lol. du bara måste anmälla mig va? [EDIT]Det var jag :unsure: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 duma dig! (skojja) men ännu mera lol. nu ser det ut som om jag har gjort ett dubbelinlägg. på vilka routes hittar man stenarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 duma dig! (skojja) men ännu mera lol. nu ser det ut som om jag har gjort ett dubbelinlägg. på vilka routes hittar man stenarna? Hmm jag vet inte vart man kan HITTAstenarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg