Okej, till Danmark ska jag iaf, det är utlandet men väldigt nära så det är anledningen till att vår lärare går med på det..
Skolresor!
lycko,åk till degerfors i Danmark...där kan man gå på laserdoom och en sak som heter bodaborg(lite som fortet).Förslag vet jag inte, men vi ska till London vecka 45. :P
laser doom finns i göteborg (majorna)
te sefsen och åk skidor!
Åk till västkusten å fiska
elle rumden! hahahahahaha den var bara best!
ööö vad f*n är rumden??elle rumden! hahahahahaha den var bara best!
Han menar rymden, men han stavade fel..
gotland eller spanien eller skara sommarland eller sillvik om du vet vad det är men skarasommar land kan man få åka húr många gånger som helst
Är inte Spanien lite för långt för en sexa? Det är ju längre än vad vi ska åka till...
när man går i 8 an på vår skola åker vi till spanien vi åker på klass resor varje år men dagis gör inte det
.....min klass får inte ens åka på läger......de vore en mardröm att åka nånstans på klassresa.....fast vi vill åka till skarasommarland elle nått....
Visby på Gotland, Åland, Tivoli eller Legoland i Danmark
Varför inte London? Fullt med häftiga museum! Eller Scottland, Så tyst! :P
Varför inte London? Fullt med häftiga museum!
Du har rätt. :wink:
Men London är rätt ovanligt för en 6:a.
.....min klass får inte ens åka på läger......de vore en mardröm att åka nånstans på klassresa.....fast vi vill åka till skarasommarland elle nått....
Åk INTE på lägerskola. Det är det (pip) (pip) och (pip) (piiiiiiiiiiiiiiiip) igaste som man kan göra i skolan. Förutom att äta broccoli gratäng.
Jag åkte till Stockholm och där gick vi på gröna lund. Vi fick sova på ett skepp. Ingen konst att få åka på klassresa till stockholm för er.
Vi kanske ska få åka till Skara sommarland eller Leksand sommarland!
i örebro jag såg på närofjäran och såg i örebro fans det bästa badet :twisted: hehe kul :lol: 8) brra va hehe kul
Övernatta i erat klassrum,jättekul!
du,jar har bott i örebroi örebro jag såg på närofjäran och såg i örebro fans det bästa badet :twisted: hehe kul :lol: 8) brra va hehe kul