💬
Logga in
Fuska.se

Super Mario RPG osv.

27 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hade hunnit ända till Forest Maze och sparat på vägen, men blev game over så jag startade om för att gå tillbaka till där jag sparade sist.

Men då hamnade jag i Mushroom Kingdom med jättekass status.

Den har alltså inte sparat sedan jag besegrade den där hoppstyltan/svärdet eller vad det nu är. Ganska tråkigt efter ett par timmars spelande...

Testade att spara igen. Gick inte.

Testade att spara i en annan fil.

Men den filen var plötsligt tom.

Hjääääälp!!!

Nivå 6 · Fuskare

det är inte så kul.... blåps rent spelet och i sneset och prova igen!

28 Oct 2003
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

Klarade upp det.

Men - har någon ett tips på hur man klarar Birdo (uppe bland molnen) har prövat alla kombinationer men dör hela tiden.

Heeelp!! :cry: ---- ångrar mig. klarade henne igår ----

Behöver nu hjälp med Dodo och vad-hon-nu-heter-kärringen.

29 Oct 2003
Nivå 3 · Lärling

vilken lvl e du på om du e runt 10 då säger jag bara TRÄNA e du runt 15 träna 1 elelr 2 lvl själv har jag varvat det älskar spelet vill ni ha hjälp med vissa svårigheter fråga mig

30 Oct 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tcker spelet är jävligt kul. Ett av dem bästa till Supernintendo faktiskt.

31 Oct 2003
Nivå 3 · Lärling

ja jag håller med dig

Nivå 2 · Novis

Jag tycker också jätte mycket om Mario RPG men jag har en fråga jag är där som man möter alla snifit med hoppstyltor i Musshroom kingdom och jag har kommit till Mack men han är helt omöjlig att klara!!!! Jag har fått honom att försvinna flera ggr men han kommer tillbaka med nya livvakter så finns det någon bra strategi som jag kan använda??

PS.Min Mario är level 5 och Mallow level 4 DS.

Nivå 3 · Lärling

jag tycker du ska tränaoch atackera bara mack

Nivå 2 · Novis

Okej men jag har bara attakerat honom tills han hoppade iväg och vad ska jag göra när jag skadas av 5st snifits och dör på ungefär 6 slag (Jag kan timed hits)

Nivå 3 · Lärling

men träna malow philip han är så bra jag hade han på level 9 där dom dog på 1 slag och mario på 12 så mck dog på 1 slag :)

1 Nov 2003
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

Låt Mallow göra thunderbolt när han lärt sig det. Sen är det bara att slå småttningarna en gång så dör de.

Nivå 2 · Novis

Jag har klarat det nu och kommit till Croc i gruvan(Jag hatar honom) Jag har Mario på LV.6, Mallow på LV.7 och Geno på LV.6

attakerna är rätt så svaga på honom utom Jump med Mario...

Nivå 3 · Lärling

men har du köpt dom senaste vapnena i stade där dom är ganska starka och möter du croco han e ganska svår på låg lvl du måste vara minst på 9 med varje för att du ska ha lite mer än 40% schans att klara det men köp lite saker i affären när du har förlorat allt ps.ring mig på mobilen istälet:P ds.

Nivå 2 · Novis

Finns det vapen att köpa jag har bara köpt den bästa tröjan och det bästa byxorna (Hittils) :P Men ska gå och se om jag hittar vapen mitt vapen just nu är: NokNok Shell :mrgreen:

Nivå 2 · Novis

Viktor har du något tips där jag kan träna mina gubbar. Det tar så lång tid :twisted:

Nivå 3 · Lärling

det är bara att träna jag tränade i gruvan där croco är ganska bra ställe :D men det är bara smak sak sen kan du få en massa blommer på boosters pass det är en bana kvar dit

2 Nov 2003
Nivå 2 · Novis

Tack men jag klarade honom ändå och jag är nu i kyrkan och håller på att möta den j*vligt korkade tårtan som bara gör attacken: Diamond Saw som är helt omöjlig :twisted:

Nivå 3 · Lärling

men du trääääääääääna

3 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

jag är viktors kompis och kan mycket om snes spelen så kontakta mig..........

Nivå 2 · Novis

Jag skriver detta i skolan men ska spela när jag kommer hem och då ska jag träna... :wink:

Megaman_x95 du kan skicka ett PM till en som heter Zyper eller en som heter Ozoon så kan du få en avatar och det kostar 30 poäng...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in