WASD Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 onödigt att köpa GC nu när Wii kommer, förutom att det är väldigt mycket prissänkt pga. att Wii kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jag tycker inte du ska skaffa gamecube utan Wii. Du kan ju spela gamecube spel på wii plus att den inte är mycket dyrare. Så vänta till vinter och köp wii. Spel jag rekomendar till GC är iaf : Resident evil 4 Super smash Bros : melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 "wee ska köpa wii" man måste säga att namnet är helt värdelöst.. dags att kolla vilka spel som kommer kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 jag tycker namnet är klockrent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Tycker fortfarande namnet är fult. Även om man vant sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg