↗ till inläggetKöpta datorer suger :P
Ja man ska sno dem ~~
Ja man ska sno dem ~~
↗ till inläggetJag har något liknandeKolla på min signatur så får ni se det!
vet inte precis allt om min data fast den har iaf 200gb
intel pentium 4 2,7 ghz
o lite andra små bra items
här är en bild på utsidan
En dålig dator. Det är allt ni behöver veta.
↗ till inläggetöhh --..-- Dumaste jag har hört på länge!Köpta datorer suger :P
Rowyn, varför :o?
Din dator är het ju!
AMD Athlon 3200+ 2.2 GHz.
384 MB RAM.
Något inbyggt grafikkort med 32 MB.
Samsung Spinpoint 250 GB.
Jag vet att allt suger utom Processorn och hårddisken men jag kan iallafall spela CS. :)
En nyare Dell, Funkar utmärkt till det mesta :D
Ja :D
Men det är bäst och bygga sin egen burk. Typ dell. Om man uppgraderar typ nytt grafikkort så rycker man bort garantin.
Men bygger man ett eget så har man garanti på alla delar man har köpt. Finns massor av guider för att bygga en dator.
Man ska bygga dom själv?
Finns datorer som redan är byggda. Finns också sidor som låter en bestämma vad för delar man vill ha och så monterar dem åt en!
↗ till inläggetDå köper man ju delarna. Och sätter ihop, då är det väl en dator :o?Man ska bygga dom själv?
här är min dator! :kung:
Processor: Intel Pentium 4 HT (Hyper Threading)
CPU: 3 Ghz (FSB 800 MHz) (Chipset: Intel 848P/ICH5)
Ram: 1024Mb DDR400 32MX8 CL3
Grafik kort: nVida GeForce FX5500 256Mb (nyaste drivrutinerna hela tiden)
Ljud kort: Realtek AC97 (nyaste drivrutinerna hela tiden)
Jag har en Fujitsu Siemens Scaleo 800.
Intel Pentium 4 Processor.
111 Gb :o bara.
Jag tyckte det hade kommit ut nån ny processor till Dell datorerna D+. Men vetitusan om det e så.
Det ända jag vet är att jag har bara 1000gb hahah SurMonkey jag har bättre än din dator som bara har 800gb!
↗ till inläggetSkryt lagom!!Det ända jag vet är att jag har bara 1000gb hahah SurMonkey jag har bättre än din dator som bara har 800gb!
Datorer som man ex köper på siba eller liknande är oftast för dyra (i jämförelse med innehållet) De är inte heller uppgraderingsbara. Om man vill byta processor så är det kört, det går inte. Såvida man inte vill bryta garantin, vilket man gör genom att öppna lådan. Och eftersom garantin är det enda bra så är det ganska dumt. Dessutom är de oftast inte så bra och det är svårt att hitta en dator som passar just dig. Någon dator har bra grafikkort, men kass processor någon har bra processor men grafikkort från 80-talet osv.
Dom datorerna som man köper i vanliga affärer är ofta bara gjorde för kontors arbete och har därför ett väldigt dåligt grafikkort.. ;)
och ett tips om man ska köpa en ny dator är att kolla på komplett's gamer paket
Eller so har man som jag och min bror...
397 Mhz och 4.0 mb minne... >.<
Intel Celeron 2.5 GHz
768 mb ram
nVidia GeForce4 MX 440 with AGP8X (1024x768x32bit 60Hz)
80 gb hårddisk
.__.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in