Kör i los angeles. Hittade ett 23 men kan inte summon <_< Kom nyss på att man måste ha skillbooks för att få skills <_<
Nytt Onlinespel Jag Hittat
vad är det för sort?
orka köpa skillbook det har inte jag gjort :P
Ähum det vet jag inte :P Nä fick Windchop eller nåt sånt men den går ju inte använda :S Fattar inget av skills -.- Var ser man vilken sort?
ähh kom till market du får en lvl 23 av mig berra svarar ju inte :oförresten jag sitter fast jag vet inte hur man reser sig upp när man har haft eget stånd :P
Kk kmr. Kan man ha det också? Den var tydligen i 26 :S Uhm är du i första staden? Har liksom inte kommit längre :P Hittade ett lvl 24 mage pet :S
nej gå till teleport tjejen sen ta market :P
elr skit i de jag kommer till första staden
Är ju här nu ju :P En visade mig henne. Nu vet jag inte hur man kmr tillbaka xD Är i första igen nu :P Står precis vid teleport bruden
gå bara in i den stora blåa saken :P vad htr du förresten?
Vet du redan? xD Var tog ägget vägen nu då?
Loggar in snart på spelet ;)
oki konkelberrie
Använder man teleport tanten för att komma till andra städer också eller? :P
ja jag har lärt mig whirlwind men hur använder man den :mellow:
Tror att du ska in på skills sen dra till till te.x. F1 längst ner
Lagg
Jag e lvl 20 nu. Men jag har typ bara Cleaver som man lär sig i början som skill. Måste man köpa resten av NPCs? Kan ens eudemons också ha skills?
BTW, är i Elven City, f*n skitsvårt att hitta nåt :P
Ja du kan köpa några low lvl skills hos grocery killen i första staden :P Jo fick ett ? om det och det stod att man kunde köpa scrolls till dom också men vet inte vart. Vilken lvl måste man ha för att komma dit? :P
opps fel tråd
Tror man måste ha lvl 15 för att komma till Elven City. :P
Yantra, va pratar du om? =P
Humm dom Eudemons jag använder kan Cleave och Firebolt fast dom gör aldrig någon av dom :S
Samma här, bara min kattliknande eudemon som gör en firebolt ibland.
Kollade på skillsen i Elven City, tror jag levlar tills jag kan köpa dom istället. lvl 22 måste man va för dom.