Varför får man bara göra ett enda fusk per spel? Jag tänkte göra fler fusk till spelet.
Du Admin Kan du fixa så man kan skicka fler fusk till samma spel tack:) :gitarr: :lol: :student: :D Jag skulle bli ganska glad då:)
Varför får man bara göra ett enda fusk per spel? Jag tänkte göra fler fusk till spelet.
Du Admin Kan du fixa så man kan skicka fler fusk till samma spel tack:) :gitarr: :lol: :student: :D Jag skulle bli ganska glad då:)
för att man ska skriva in allt samtidigt typ ojm du har 5 tips så sriver du in alla 5
Du får lägga in dem på samma fusk. T.ex. såhär:
Få pengar:
Tryck 12345 och gör en bakåtvolt
Få liv:
Tryck 54321 och gör en framåtvolt
Istället för att lägga dem på två olika vilket inte går. Men det ska gå att ändra sina egna fusk så att man på så sätt kan lägga in fler fusk till samma spel.
↗ till inläggetAlltid hinner någon före mig att säga det jag vill säga :PDu får lägga in dem på samma fusk. T.ex. såhär:
Få pengar:
Tryck 12345 och gör en bakåtvolt
Få liv:
Tryck 54321 och gör en framåtvolt
Istället för att lägga dem på två olika vilket inte går. Men det ska gå att ändra sina egna fusk så att man på så sätt kan lägga in fler fusk till samma spel.
Men jag har sätt spel där personer har skickat in 2 fusk till samma spel.
då gjorde dom det innan den här funktionen.
jag har också sett det
Det är bara och trycka på "ändra fusk" när man är inne på sitt eget fusk och lägga till ytterliggare koder.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in