Noxii Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 hur får man mew2 och mew och zapdos och artichuno och moltres och alla andra legendariska pokemonen... kan man klona en pokemon när den håller rare candy ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 mewtwo, mew, zapdos, articuno och moltres måste du byta till dig från RBY. ja du kan klona en pkmn om den håller i rare candy. fast många säger att det inte går att klona på crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 mewtwo, mew, zapdos, articuno och moltres måste du byta till dig från RBY. ja du kan klona en pkmn om den håller i rare candy. fast många säger att det inte går att klona på crystal. Det går visst att klona! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 går det? har aldrig testat för jag har aldrig behövft (stavning?). det är tråkigt att klona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Varför klona egentligen...??? Onödigt tycker jag varför inte fånga en till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 för att poke bollar inte är gratis, kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noxii Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 vadå ska man byta till sig dom från RBY (Ruby) hur fångar man dom där mennar ni inte Red ? jag kan inte kopiera min geodude eller gastly när den håller i rare candy.. jag vill ha lite rare candy jag pallar inte träna som sagt många har sagt det inte går på crystal och det är just det spelet jag har :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 RBY - Red Blue Yellow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 går det? har aldrig testat för jag har aldrig behövft (stavning?). det är tråkigt att klona. Ja det fast det är riskabelt på crystal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 går det? har aldrig testat för jag har aldrig behövft (stavning?). det är tråkigt att klona. Mm det kan frysa m.m! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 när jag skulle klona åt en kompis så raderades den. det var hans bästa. en magmar på lv. 85. snopet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 när jag skulle klona åt en kompis så raderades den. det var hans bästa. en magmar på lv. 85. snopet. Hahah lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg