I Safron City i Kanto , i Figting dojo Gymet är ledaren borta. Han är i en Grotta i Johnto men vilken grotta är det?
Pokémon Guld
om jag har förståt det rätt (men det har jag säkert inte) så ska han vara i grottan mellan earthquake city och mahogany town (grottan heter mt. mortar).
Okej, Jag hitta honom och besegra honom men fick bara en sällsynt pokémon. Hur får jag Gymbaged?
bara en sälsynt pkmn? bara?
Japp.
jo men bara. det låter ju som om du inte vill ha sälsynta pkmn. prova att gå tilbaka till gymmet i saffron city.
↗ till inläggetJo, jag vill ha sällsynta pokémon men jag behöver Bagedgen mer. Det hjälpte inte att gå till gymet.jo men bara. det låter ju som om du inte vill ha sälsynta pkmn. prova att gå tilbaka till gymmet i saffron city.
mmm.... då vet jag inte. kommer inte alls ihåg hur jag gjorde när jag klarade det.
DAVE gissar bra!
MT.MORTAR möter man blackbelt *** vad han nu hette?
man får tyrough av honom som utvecklas till, hitmontop, hitmonlee eller hitmonchan! :ph34r:
ja det var ju det ja sa. och jag sa inte att jag visste.
<_<
jaja, någom som kan något avlägset uppdrag man kan göra om man annars spelat klart storyn?
starta ett eget ämne och gå inte off topic i andras ämnen.
Det finns ingen gymtol där det är bara 8 gym:Brock,misty,surge,jannine,erika,sabrina,blanie och blue.