SwedenRockz Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Gudfadern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det finns så många bra filmer men här kommer några goda förslag till filmer som ska stå i din fimlhylla. The Gladiator En avde bästa actionfilmerna genom tiderna. Forrest Gump En underbar komedi med Tom Hanks i huvudrollen. Young guns En rolig pan-pang film, alltså en Western-film. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) såg en film på ettan för en vecka sen som hette "Duelen". hela filmen gick ut på att en gubbe jaga en annan gubbe låter inte så kul men det var faktist den bästa jag har sett... Redigerat 18 Augusti 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Duellen ägde men den va lite konstig.men dom bästa filmerna vet jag inte riktigt jag säger dom jag gillar starkt Sagan om ringen filmerna Star wars filmerna Gustaf 1 och gustaf 2 sist men nästan bäst monty phyton filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ni har många bra filmer..jag är lite av en "allätare" :P men framför allt skräckfilmer..en annan favorit är Hellraiser serien :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Titanic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag har ingen favorit men jag kan ju säga dom jag gillar. Komedi: Longest yard och Djurdektektiven filmerna. Skräck. Får nog säga Exorcisten. Jag ryser fortfarande än i dag när jag ser Linda Blair fast det var flera år sen jag såg filmen. Action. Gladiator. orka skriva mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 jag älskar filmer med jodie foster... alltså typ flightplan, panic room och inside man... men tycker också om into the blue och save the last dance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 napoleon dynamite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag har inga klara favoriter, men Sagan om Ringen är en väldigt, väldigt bra filmtrilogi. En annan är Pirates of the Caribbean. Kan inte komma på några fler för tillfället, men det finns massvis med bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Gillar Kill bill och Sin city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Komedi: Undercover brother action: Alien vs reaptor eller vad den nu heter... Äventyr: pirets of the caribbean Drama/Action: the day after tomarow men den bästa är: Undercover brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.