💬
Logga in
Fuska.se

Förslag Om Tävling

14 svar · startad

Hej. Jag har en ide. Kanske admin skulle kunna arangera en tävling då den som tipsar flest personer till sidan. Och dem 3 som tipsat mest vinner en valfri grej från affären. Eller att man vinner en bytnamngrej så att man inte behöver vänta 1år för dem som inte orkar :lol:

Det var bara ett förslag.

18 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

jag tycker det är en bra idé för då kommer det säkert många nya medlämmar till fuska :)

Nivå 1 · Novis

men det finns ju redan klolla in [inställningar]/[extra länk]

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej. Jag har en ide. Kanske admin skulle kunna arangera en tävling då den som tipsar flest personer till sidan. Och dem 3 som tipsat mest vinner en valfri grej från affären. Eller att man vinner en bytnamngrej så att man inte behöver vänta 1år för dem som inte orkar  :lol:

Det var bara ett förslag.

Men då kunde man ju bara ljuga om hur många man har tipsat! :huh:

Hört talas om IP adress?

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Det var en sådan här tävling för bara 1-2 veckor sedan och jag kom 1:a på den. Man vann då ett gruppforum med 50 platster, en mer ljud och en mer bild. :)

Mm, men det borde finnas en extra svår som varar länge.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det vore bra om det kom till en ny sådan här tävling med större priser, som till exempel titelbyten eller varningskort. :)

mm.... de vore kul.... en täling som typ varadei två veckor... inte bara ett par timmar.

Ett par veckor? Nää vad jobbigt och ha över 1500 UK och inte kunna nollställa länken.

Nivå 10 · Veteranfuskare
22 Aug 2006

Nej, det skulle va bra med en tävling varar i minst ett år ju. :cool:

Sen får man ett av allting i affären gratis. :)

Senast ändrad:

Bra idé!

↗ till inlägget

Nej, det skulle va bra med en tävling varar i minst ett år ju. :cool:

Sen får man ett av allting i affären gratis. :)

Men om man får ett år på sig är det kanske inte så roligt att sitta där med 15 000 UK på tävlingens slut och man inte kan byta in den när man får 1500. :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vadå, Vad menar du egentligen Dolphin?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in