Hoppa till innehåll

Den Bästa Filmen Någonsin


Burken
 Dela

Rekommendera inlägg

Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :(

 

Jo men f*n, av alla saker jag sett dig skriva i detta forumet (roliga filmklipp/bilder bla bla) så har du inte sagt en enda j*vla positiv kommentar. Har du inget bra att skriva kan du hålla fingrarna borta från tangetbordet och dra <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :(

 

ALLTSÅ KAN DU HÅLLA KÄFTEN OCH VARA POSOTIV NÅGON j*vla GÅNG??? DU ÄR SÅ j*vla ÄKLIG DIT FÖRBANAT ÄCKLIGA j*vla GODIS BARN!!! HAR DU EN DÅLIG UPPFOTRAN??? VAR POSOTIV EN ÄNDA j*vla FÖRBANAT GÅNG!!!!!!!!!!!!!! JAG FÅR CPET!!!!!! DET ÄR JAG PÅ BILDEN NÄR JAG SKRIVER DETTA!!!!

HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA......................HAHAHAHAHAHAH JAG ÄR GALEN!!!!!!!!!!!!!!!

Redigerat av No_Fear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...