Vad ska man egentligen använda solglasögonen till på Super Mario Sunshine? :unsure:
Super Mario Sunshine!
Ingenting. Allt som händer är att skärmen blir lite mörkare och man ser coolare ut.
Bah, då gör de ju ingen nytta. <_<
Det är väl bra att ha på ljusa ställen (?)
Nja, eftersom det bara är ett spel tror jag inte det spelar någon roll om man har solglasögon eller inte. ;)
Nä, för jag har försökt att kolla om man ser någon speciell sak med solglasögonen men det gör man inte så då måste det vara för att Mario ska se cool ut. :P
Japp, det är bara för att se cool ut :) Sedan kan du också fixa till dig en hawaii skjorta som gör att du ser ännu grymmare ut :P
↗ till inläggetJapp, det är bara för att se cool ut :) Sedan kan du också fixa till dig en hawaii skjorta som gör att du ser ännu grymmare ut :P
Wow, var får man tag i den? :)
Du måste klå spelet, sedan prata med samma kille om du pratade med för att få solglasögonen. :)
Det finns också en till hemlighet. Om du skaffar alla 120 shines, så får du en annan filmsnutt när du klår spelet. :)
Jag antar att när du säger "klå", menar du att klara spelet?
Japp :P
Jag har hört att det finns sandaler också, eller är det bara rykten?
Det är bara rykten. Solglasögon och Hawaii Shirt är dom extra plaggen man kan skaffa. ;)
jag har sett en bild, den var nog fake.
Finns det några mer prylar till SM: S?
Jag tror inte det. Inte vad jag vet iaf. Det finns dock några hemliga gångar och hemliga ställen.
Vi kan ju försöka finna dem alla :D
Sandaler passar inte på Mario. ;)
Det finns en rolig sak, typ en genväg/bonusbana i Delfino Plaza. Den finns i den nordöstra delen av staden, nära ingången till Gelato Beach. Där finns det massor av plattformar, och i en av dom finns ett rör. Om du hoppar ner i det röret kommer du till en slags kana som tar dig snabbt till en Shine. B)