Min inläggsräknare går ibland inte upp även om jag skriver inlägg i forumet, ibland ändras inte FuskaRanken heller. Jag har gått in på Hjälpen och klickat på frågan "Varför går inte inläggsräknaren upp ibland?" i svaret stog det att inläggsräknaren inte ändras i gruppforum och vissa andra forum, vilka är dessa "vissa andra forum" och varför går inte inläggsräknaren upp när man skriver i just dem?
Inläggsräknaren
Tror det är i Allmänt och Gruppforum som den inte går upp, är dock ej säker på om den gör det i något av övriga ämnen?
Rank går alltid upp, förutom i gruppforum.
Prova tryck F5 för att uppdatera då?
Ranken kommer iallafall förr eller senare så det är nog inget du behöver oroa dig för. ;)
↗ till inläggetRank går alltid upp, förutom i gruppforum.
Prova tryck F5 för att uppdatera då?
Ranken kommer iallafall förr eller senare så det är nog inget du behöver oroa dig för. ;)
Nej inte i alla forum..
Jag får iallafall inte rank i alla forum. Jag tror att det måste vara allmänt där varken inläggsräknaren eller ranken höjs om jag tänker efter, men jag är inte säker.
Cooliz: Om inte inläggen räknas borde ju inte ranke heller göra det eftersom man får rank för inlägg. ;)
Du får Rank/FM i de spelrealterade forumen.
D.v.s inte allmänt, musik/media, grafik/programering, sport m.m.
No_Fear: Jag får Fuska ranking i de övriga ämnena och det har man väl alltid fått? :huh:
Det här är kanske dummaste frågan. Men hur ser man hur många inlägg man gjort totalt?
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/index.php?act=Pr...DE=12&MID=32536Det här är kanske dummaste frågan. Men hur ser man hur många inlägg man gjort totalt?
Men... får man inte rank i allmänt och dom längre?
Det är väl bara fuskamynt man inte får där?
rank borde man få överallt enligt mig
men ibland höjs inläggsmätaren inte han har rätt. jag skrev i pc forumet å fick inget men ingen trodde mej. men typ efter 2 dagar fick jag när jag skrev
http://www.fuska.se/forum/Four_Inga_Fml-t71437.html <-- när jag skrev att den ej funka
↗ till inläggetDet här är kanske dummaste frågan. Men hur ser man hur många inlägg man gjort totalt?
Eller så kan du gå in på "Totala Topp Tio Författare" och titta vilken placering du har totalt på fuska.se :)
inläggs mätaren höjs väl i alla forum?
Nej, No_Fear sa att man inte fick det i de övriga ämnena. Men vad konstigt för nu idag när jag skrivit har både den och ranken stigit, även när jag skrivit i Övriga Ämnen.