Jimpa_93 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 jag hittat en bräda jag vill köpa, endast i utländska internetshoper =( jag undrar om det finns någon som ve om denna bräda säljs i nån affär i sverige, skulle också uppskatta pris =) bild: http://rs.skatewarehouse.com/sw/big/ELMRYDK-big.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 vad heter brädan???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Element Rugby - Bam Margera Skateboard Deck - 8.0 in. x 31.625 in. siffrorna är storleken, kan nog variera lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Kan försöka leta om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 4 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 ja tack, hade tänkt åka stockholm lr nåt sånt, finns inga roliga brädor hemma i västerås, har 2 skatebutiker som är små och har typ inget, sen fins det stadium som jag inte litar en secund på =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Du kan ju alltid prova och kolla in några skateboard affärer i Stockholm för det finns säkert sådana. Jag testade och söka efter brädan på Internet men fick då bara två sökresultat, de ledde till fuska.se. Men som sagt testa och titta in i någon skateboard affär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.