Hehe jag råka nyss bränna upp min strumpa för 1 minut sen!
Eld
Två av våra ladugårdar brann ner för nåt år sedan, huset har hållt på att brinna 4 gånger typ..
Ett ljushuvud i min klass råkade tutta fyr på Tyska boken...på lektionen men lyckades släcka den innan maggan paggan päron puff upptäckte det.
Och min kompis katt satte fyr på svansen en gång.
Jag brukar bränna pennor på overheaden i skolan.. hehe det brukar lukta bränt säger dem.. och sen tuttade jag på katten, men släckte fort som f*n för det spred ju sej skit snabbt på den ju..
spar vid mig har en liten lottkiosk som några brände ned en gång!
Haha det måste jag pröva!
Om ni undrar hur jag lyckades bränna upp min strumpa så kan jag skriva det!
Testa med att lägga pennan vid en punkt där ljuset går vid glaset på overheaden då börjar det ryka som f*n och kan börja brinna på pennan.. grymt som fn..
Det är inte ofta jag har till gång till en overhead i skolan men när jag får chansen....då j*vlar!! Börjar det brinna kan jag ju alltid skylla på Kommunen
Hehe, har du doppat den i bensin o tänt på?Om ni undrar hur jag lyckades bränna upp min strumpa så kan jag skriva det!
Jag har små spritflaskor hemma(tomma naturligtvis), är det någon som kan förklara hur man gör en molotov cocktail?
Näe,jag satt och fipla lite med en tändare vid datorn och sen helt plötsligt tutta min strumpa på å den brann fort som f*n,fick lite ont i en nagel som smälte men annars e det bra!
Jag minns när jag tog i ett galler på hemkunskapen. Jag visste inte att den hade stott i ugnen på 225 grader så jag fick två ränder i mina nävar. Det var rätt skoj.
Grillat e goast!.
jag har varit vid en maj brasa
Har du druckit upp dom eller? eftersom dom är tommaJag har små spritflaskor hemma(tomma naturligtvis), är det någon som kan förklara hur man gör en molotov cocktail?
men jag har också sett en majbrasa :rolleyes:
Den enklaste varianten av molotov cocktails är en vinflaska fylld med bensin och med en trasa i flaskhalsen. Att föredra är dock en blandning bestående av 2/3 bensin och 1/3 olja. Denna blandning brinner mycket längre, du kan även prova med 1/3 diesel. Om du önskar napalm effekt, dvs att bensinen klibbar, så tar du och stoppar ner frigolitbitar i flaskan. För att kunna handskas lättare med molotovsen och för att minska brandrisken, så ta och köp korkar och korka igen flaskorna. Sedan knyter du fast torra tygbitar runt flaskhalsarna. Skaffa sedan en liten behändig acetonflaska, en sån där som finns i alla hem och i alla affärer. När det är 'time for action', sprutar du aceton eller någon annan brännbar vätska på tygbiten, tänder mollien och kastar. Det kan även vara bra att arbeta i lag - två och två. En håller i molotoven och kastar den, den andre sprutar aceton på tygbiten och antänder mollien.Jag har små spritflaskor hemma(tomma naturligtvis), är det någon som kan förklara hur man gör en molotov cocktail?
Okej!! Jag bara undra för om Aliens anfaller så är det ju bra att kunna försvara sig :P
Jag råkade tända på min jacka förut!
Kul!hehe hade du den på dig elle