Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag har en Sony Ericsson K750i och fick med skiva och sladd och överförde saker och sånt,sen ominstallera jag windows(virus) och då hitta jag inte skivan,nån som vet vart man kan ladda ner ett program som stödjer K750i? PS.Har googlat upp massa program som inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Sök på google efter "Sony Eriksson Sendfile" Det programmet använderj ag eftersom att det jag fick med min kabel inte funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Sök på google efter "Sony Eriksson Sendfile" Det programmet använderj ag eftersom att det jag fick med min kabel inte funkade. Något e fel?Ska gå och leta lite efter skivan nu iaf :) Hittade skivan :D Hmm... Sladden verkar inte funka :cry: kanske därför alla program som det stog att de skulle funka inte funka Redigerat 26 Augusti 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Testa olika portar, min te.x är på COM4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Testa olika portar, min te.x är på COM4. Råkade glömma skriva fixat men det va fixat innan ditt inlägg :P Min e COM7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Ladda ner drivrutinerna på deras hemsida, http://www.sonyericsson.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.