WASD Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) jag har ett gammalt spel som funkade på min 95a & 2000 & jag proade nyss att köra det på min XP men det funkade inte finns det nått program elller liknande som gör att man kan spela dom gamla spelen? jag har provat att göra en genväg & ta "kör i win95 läge" eller vad det heter Redigerat 27 Augusti 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det är spelet som skall köras i 95 läge, inte genvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 det är väl ingen skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jo. Högerklicka på själva .exe filen som du öppnar spelet med och fixa 98, 2000 eller 95 läge. Dom har aldrig hjälpt för mig, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Skaffa DOSBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Högerklicka på spelikonen >Egenskaper > Kompatibilitet > bocka kör detta program i kompatibilitest läge för och välj läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.