💬
Logga in
Fuska.se

Köp Poäng Via Sms

92 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Vi kommer nu att testa oss av SMS i forumet. Detta är helt frivilligt att använda och ger er 1000 poäng men till en kostnad av 30kr per SMS eller 250 poäng för 10kr per SMS. Och detta för att vi hellre ser att ni skriver i forumet och tjänar poäng på det sättet. Men nu finns det åtminstonde ett alternativ.

Ni hittar instruktioner i er profil hur ni kan få extra poäng!

Senast ändrad:

JAg skriver hellre i forumet och förtjänar poängen!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag kanske vill sms:a.Men kanske inte

Nivå 3 · Lärling

jag ska sms:a när jag har fyllt på.. och vad är nummret?? nåja jag får vell kolla i profilen..

Nivå 12 · Mästerfuskare

mm.vilket nummer ska man skicka till?

Nivå 3 · Lärling

men hur vet han att det är jag som skickat in?? måste man fylla i sitt mobil-nr i prfilen??, men då bus ringer ju en massa till mig.. hur vet du det har alla ett eget nr att skicka till eller??

Silver Star: gå in på index sen klickar du på ditt namn så står det..

Trådstartare #7

Dom sista siffrorna på slutet av texten du smsar in håller reda på att det är du. Du kan därför även fylla på andras poäng om du vill ;)

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

ok,tack så mkt! :D

Jag SMS:ar. :D :D

jippi !!!!!!!!!!!! det går att göra med sms :)

Admin kan du hjälpa mig? Jag fattar onte vart/hur man gör allt. :huh: :unsure:

kan du inte göra nån slaxs länk eller säga vart man ska klicka i profil

Trådstartare #13

Det står rätt tydligt, men gå in på profil och inte på kort! Ni kan komma till er profil genom att trycka på ert namn efter "Inloggad som:" längst upp på sidan typ

OK, tack!

Nu har jag över 2400p. Fast i banken.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

jag hade 800 nu har jag 1800! :)

Nivå 4 · Lärling

Kanske ska göra de tycker de är lite dyrt men de är ju bra att ni tjänar lite pengar

Nivå 3 · Lärling

hur gör man den dära sms nummret??, aså hur får man ett sånt nummer och så det kostar vilket företag snälla säg admin eller vill du hålla det hemligt?? sen kostar det mycket med ett sånt??

Nivå 12 · Mästerfuskare

Titta i din Profil

Nivå 3 · Lärling

jame du läste nog för fort jag frågade vilket företag som gör de där sms nummren.. och hur man får ett och hur mycket det kostar om det kostar..

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det kostar 30kr för 1000p och 10 kr för 250p

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in