näme inte så du fattar inte admin du som vet svara du fattar vell åt minstonde vad jag menar eftersom du köpt det..
Köp Poäng Via Sms
men vikket kort ska man ha rå ,comviq ,telia,vodafone?
tweak: tror det går med alla går altid med comviq på de sms grejsn
Kolla på första sidan, http://www.fuska.sehur gör man den dära sms nummret??, aså hur får man ett sånt nummer och så det kostar vilket företag snälla säg admin eller vill du hålla det hemligt?? sen kostar det mycket med ett sånt??
Det skall gå med alla svenska kort som man kan smsa medmen vikket kort ska man ha rå ,comviq ,telia,vodafone?
Jag ångrade mig. Vänta på mej 1000poäng!
kanskae ska sms:a en gång men jag skriver helre :)
admin: det stog inget om det kostar hur mycket??, aså på yo.. svara så fort du hinner..
men var ska man skriva in koden man fick?
Det kostar inget, man kan bara tjäna pengar om man blir medlem med den länken på första sidan.admin: det stog inget om det kostar hur mycket??, aså på yo.. svara så fort du hinner..
Men admin pengarna från SMS:et går väl till dig så du kan bygga på sidan?
Jo, men det är en väldigt liten del av pengarna som går till mig/fuska.se.
Synd för du hade ju kunnat förbätra lite saker då!
Ja, men det är väl en bra idé att få in pengar på det sättet.
Ja det tycker jag med!
men vad händer om man sms:ar in tex yo fuska 500poäng 306??
Då får man inget eftersom det inte finns någon sådann tjänst.
men 30 kr är dyrt för 1000 poäng man borde då få 10000 poäng
Nej, då skulle alla vara typ skitrika.
Det här är ju väsrta fusket!! dåligt tycker jag.
Man borde förtjäna poäng genom att skriva än att skicka ett sms.förresten är väl 30 kr dyrt för 1000 poäng.
Jag slösar hellre pengar på nåt annat än för att få poäng.Men om många köper till sig poäng blir det orätvis för andra.Då blir man typ tvungen attt köpa poäng för att komma ifatt.