nej tack jag klarar mig utan.. men iaf kan man inte få så man får pengarna på mobben istället??, aså när man reggar sig på yo.fuska.se
Köp Poäng Via Sms
Men då vinner man ju BARA på det??? man förlorar inget isf...(admin @ 13/02-2004 07:32:22)admin: det stog inget om det kostar hur mycket??, aså på yo.. svara så fort du hinner..
Det kostar inget, man kan bara tjäna pengar om man blir medlem med den länken på första sidan.
Japp..
Nepp, det går inte. Du får istället en utbetalningslapp som du går med till posten så ger dom dig pengarna i handen. Annars kan du oxå välja att få det inbetalat på ditt bankkonto.nej tack jag klarar mig utan.. men iaf kan man inte få så man får pengarna på mobben istället??, aså när man reggar sig på yo.fuska.se
Jag skickade ett sms men jag fick inga poäng ?ska man skriva in sitt namn där det står YO?
Nej, yo fuska 1000poäng *medlemmsnummer* eller något sånt,
JAHA MEN JAG HAR INTE FÅTT MINA 250 POÄNG SÅ JAG HAR BETALAT FÖR NÅT OSM JAG INTE FÅR! :angry:Nej, yo fuska 1000poäng *medlemmsnummer* eller något sånt,
yo fuska 250poäng 3265
Till 72172!
Jodå, du har fått dem(z€guro @ 22/02-2004 15:37:52)Nej, yo fuska 1000poäng *medlemmsnummer* eller något sånt,
JAHA MEN JAG HAR INTE FÅTT MINA 250 POÄNG SÅ JAG HAR BETALAT FÖR NÅT OSM JAG INTE FÅR! :angry:
mmm jag såg det nyss!Jodå, du har fått dem
lte dyrt tycker jag...
Det är ju ganska uppenbart att det är onödigt att köpa 250 poäng 4 ggr, än att köpa 1000 poäng 1 gång :D...
Jag slösar inte pengar på nått forum om det inte är något väldigt exklusivt...
Admin hur mycket pengar har du tjänat nu då?