Hunted Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag har försökt regristrera mig 50 j*vla gånger och varje gång kommer jag till http://warrock.net/register.php?reg_error=false va f*n menar dom med att dd36m80b1 är taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det står att namnet e redan använt försök med ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 jag har också ett liknande problem, men när jag trycker register så blir jag medlem & så men när jag sedan ska kopiera den där kodan man får i mailet så får jag aldrig nått mejl! har tryckt på resend flera gång & kollat i skräppost mappen men jag får ingen "validating code" eller vad den heter :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Det står att namnet e redan använt försök med ett annat eh lol varje gång byter jag både nickname och user ID men funkar fortfarnade inte... men körde hos en kompis... tyvär shadow det äger inte Cs men det äger BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Jag heter Gorre på varrock Redigerat 3 September 2006 av comgoran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 filiandor9 tror jag. väldigt skumt med namnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.