När kommer egentligen Zelda:Twinlight Princess nån som vet ett fast ställt datum?
Dom sa ju förut (förra året) att det skulle bli årets julklapp(förra året)
När kommer egentligen Zelda:Twinlight Princess nån som vet ett fast ställt datum?
Dom sa ju förut (förra året) att det skulle bli årets julklapp(förra året)
enligt spelbutiken 2006-11-12 Källa
↗ till inläggetEn dag efter min födelse dag :)enligt spelbutiken 2006-11-12 Källa
nintendo ska ha en presskonferens om wii den 14 sept
Haha jag fyller år då :P
Ingen vet hittills, men det ska komma någon gång under hösten/vintern.
Va inte så himla säker på spelbutikens tips.Det är bara att vänte tills den 14 sep så får du veta.Det stog förut på sidan att spelet skulle komma ut den 21 sep men sen ändra dom till det datumet dom har nu så man vet aldrig fram till den 14 att dom inte kommer att ändra.
Spelbutiken har ändrat flera gånger,har sett deras release datum och nåra var : 14 april,21 april,21maj,21 september...Alltså.Spelbutiken suger.. :blink:
Dom gör så bara för att dom vill att mera ska boka så dom får in mer pengar.
när grisar flyger värkar det som efter att nintendo Har bytt datum ca.60 gångerNär kommer egentligen Zelda:Twinlight Princess nån som vet ett fast ställt datum?Dom sa ju förut (förra året) att det skulle bli årets julklapp(förra året)
nu är det ju bestämt med wii och allt :)
↗ till inläggetJaså,när kommer det då!? :blink:nu är det ju bestämt med wii och allt :)
Det sägs att den släpps samtidigt som Wii och det sägs också tvärtom.Om det släpps med Wii så känns det som att man får vänta länge till..
japp lol kommer skratta ihjäl mig om det suger när det släpps men varför släpper dem inte demo av spelet?.
↗ till inläggetOch hur hade du tänkt att få ett demo till Gamecube? Det går till wii, men TP släpps samtidigt så det behövs inte.japp lol kommer skratta ihjäl mig om det suger när det släpps men varför släpper dem inte demo av spelet?.
↗ till inläggetRisken att TP kommer suga är = 0 loljapp lol kommer skratta ihjäl mig om det suger när det släpps men varför släpper dem inte demo av spelet?.
högst 2 månader :) jag menad eftresom man får veta allt den 14:e så är det bestämt :-)
Dom kommer säkert att skjuta upp datumet igen
<_<
Jag tror den kommer ut 11:e November för att Wii kommer då enligt nåra sidor..
allt sägs ju den 14 så var lugna :)
14 September? Lycka till .. Jag är över 100% säker på att den inte kommer 14:e ..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in