💬
Logga in
Fuska.se

Bredband

28 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #21

Jag ska skaffa ADSL med Bostream. Bredbandet IStream. Jag ska nämligen bli webmaster för en sida.

EDIT: Det blev itte IStream utan Tele2 jag får det antingen 5 eller 20:nde December. :)

Om ni undrar hur snabbt det är så e det 0,5 MBps. Mamma ville ha det för man fick en gratis mobil med och de bjöd på startavgiften. :lol:

Nivå 1 · Novis

Vilken sida?

Har du fått ditt bredband än?

Nivå 0 · Nykomling
Har nu skickat mail till Bostream..

Tack så mycket! :mrgreen:

jag rekommenderar bostream... jag har bostream "istream" och d kostar 298 kr i månaden o sen e d jättesnabbt... krånglar inte som telia...

det heter inte telia utan felia........säger alla i stan iaf!

Nivå 1 · Novis

Järnsläpp du är inte lite puckad, felia? det antagligen inte något som heter felia!

Vad har du för anslutning, själv har jag telia bredband.

Nivå 0 · Nykomling
Järnsläpp du är inte lite puckad, felia? det antagligen inte något som heter felia!  

Vad har du för anslutning, själv har jag telia bredband.

lysna på namnet..de borde hjälpa lite att få reda på det lettare..lixom är de som har järnsläpp smarta?........a jag e smart men jag sa bara vad de andra i stan säger..!..men det är bara ett inbygt band i mitt huvud som har spelat in vad alla andra i stan säger!....iaf på bärget jag bor på!

Nivå 1 · Novis

hmm jag märker att du inte är särkilt seriös och att du inte kan stava. JAG skiter i vad dina kompisar på berget säger men det heter TELIA inte FELIA!

PUCKO!!!

Nivå 1 · Novis

+ att det stavas hjärnsläpp inte järnsläpp men jag kan gjärna släppa lite järn på dig=)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #28

Kom igen Rocky... :) :) :) :) :)

Nivå 1 · Novis

Wohoo! joe vilken sida var det du skulle bli webmaster på?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in