💬
Logga in
Fuska.se

Wii Har Tillverkats I Tre Veckor!

17 svar · startad

Idag har det bekräftats att Wii har tillverkats i tre veckor! Det kan betyda en premiär väldigt snart. Dock har de inte sagt hur många som är klara än.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jo, någon på ett annat forum sa att har hört att Wii ska komma ut någon gång denna månad. Hoppas verkligen det!

Nivå 5 · Fuskare

dee skulle sitta bra om det gjorde det men jag tror inte det

De måste ju göra en hel del konsoler först :P

Det har faktiskt rykten om att Wii kommer sent i denna månaden, fast det vore ju egentligen inte så smart av nintendo. De måste ju göra marknadsföring först :P

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Bra att Wii tillverkas för fullt, för jag tror konsolen kommer att bli populär när den släpps.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har för mig att den kanske skulle börja säljas i början av Oktober :)

9 Sep 2006

Hur mycket kommer spelen kosta? Jag funderar på att välja Wii istället för Ps3.

10 Sep 2006
↗ till inlägget

Spelen kommer att kosta ca 39 dollar i USA har jag hört. Ca 400 sv kr, men det kommer ju till skatt och sånt.

på toprsdag har domn presskonferens om wii :)

↗ till inlägget

Det passar ju bra. En perfekt Julklapp som man kan önska sig :kung: Skönt att de flesta konsollerna kommer precis när julen kommer :kung:
Nivå 3 · Lärling

kommer denna presskonferens att sändas via internet ,och vet någon nån länk till nån sida där man kan kolla

↗ till inlägget

jag tror faktiskt jag också ska göra det
14 Sep 2006

Jag menar med marknadsföring: Om de bara släpper den, utan reklam med mera, så förstår ju inte folk att den är ute!

17 Sep 2006

Wii är en budget-konsoll såklart ni vill ha den då den är billig.. köp en gamepad som liknar dom där siamesiska fjärrkontrollerna och bygg om datorn så kan du göra lika på datorn med kontrollen (ok omöjligt antagligen), för om man bortser från kontrollen är Wii inte mer än en hyffsad dator..

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

jo, det är kontrollen som är unik & sedan dom andra funktionerna som virtual console & Opera till Wii blir ju ungifär som en dator

EDIT: kan man inte kalla alla andra konsollerna som en dator fasst på TV &alltid med gamepad?

Senast ändrad:

19 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

Yes!

Hoppas den kommer denna månad.

Om du menar Wii kommer den 8 december till Sverige

23 Sep 2006

Nä!Kan inte vänta...kan inte vänta...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in