💬
Logga in
Fuska.se

Banken & Kreditkort

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #1

Kreditkort tas nu bort samt en del ändringar i banken har gjorts. Bland annat så försvinner "extra ränta" samt så ändras standardräntan till 0.05% tills vidare. Räntan kommer på sikt att justeras.

Vi ser ingen ide att ha funktioner som används av ytterst få och rensar därför upp för att snabba upp sidan.

Nivå 0 · Nykomling

Är det det här som är anledningen till att FuskaMynt listorna i affären ändras hela tiden?

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Nej vad synd, jag som snart skulle kuna tjäna en del FM på min ränta. :(

Nivå 0 · Nykomling

Om det kommer att snabba på sidan tycker jag att det är värt mödan eftersom att Fuska.se har varit väldigt seg på sistone.

Nivå 0 · Nykomling

Mjo, inte många som köpte det, däremot är det fy och skamm att Namneffekterna är borta.

Nivå 0 · Nykomling

Admin, skojar du eller!?

Jag har inte lust att bli av med mitt kreditkort som kostade 10 000 FM! <:(

[EDIT] Såg att jag har fått FM för kortet. :) Synd bara att jag får 50 FM per månad istället för 2500. :/

Senast ändrad:

Men =( Jag som skulle spara mynt. Men jag får stå för det. Snabbare sida kommer först.

Nivå 0 · Nykomling

0,05%?!?!

Jag kan tyvärr inget om php, men det måste vara riktigt skumma script om de går snabbare att köra än de som gav 2% ränta... bra med slopade avgifter iaf.

Glad att avgifterna försvann. Min ränta betydde inget när jag satte in mina mynt.

9 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag tog ut allt från banken, och kolla vad stiligt det blev med 96 500 FM på handen. :D

Det är för att intagsoch utagsavgiften är för stor :(

Nivå 0 · Nykomling

Var har man kunnat köpa kreditkort innan, jag har aldrig sett sådana?

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen
↗ till inlägget

Var har man kunnat köpa kreditkort innan, jag har aldrig sett sådana?

Man har tidigare kunnat köpa dem i banken.

jag tycker kreditkorten var lite onödiga

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #15
↗ till inlägget

0,05%?!?!

Jag kan tyvärr inget om php, men det måste vara riktigt  skumma script om de går snabbare att köra än de som gav 2% ränta... bra med slopade avgifter iaf.

Läser du första inlägget så ser du att prestandan höjs då kreditkorten och "extra räntan" tas bort. 2 kolumner mindre ger högre prestanda samt att en massa kod som har med de funktionerna slipper att köras.

Senast ändrad:

Men jag har väntat nästan en månad för räntan så nu sänks den :S?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in