💬
Logga in
Fuska.se

Banken & Kreditkort

15 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Kreditkort tas nu bort samt en del ändringar i banken har gjorts. Bland annat så försvinner "extra ränta" samt så ändras standardräntan till 0.05% tills vidare. Räntan kommer på sikt att justeras.

Vi ser ingen ide att ha funktioner som används av ytterst få och rensar därför upp för att snabba upp sidan.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Är det det här som är anledningen till att FuskaMynt listorna i affären ändras hela tiden?

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Nej vad synd, jag som snart skulle kuna tjäna en del FM på min ränta. :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om det kommer att snabba på sidan tycker jag att det är värt mödan eftersom att Fuska.se har varit väldigt seg på sistone.

Nivå 5 · Fuskare

Mjo, inte många som köpte det, däremot är det fy och skamm att Namneffekterna är borta.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Admin, skojar du eller!?

Jag har inte lust att bli av med mitt kreditkort som kostade 10 000 FM! <:(

[EDIT] Såg att jag har fått FM för kortet. :) Synd bara att jag får 50 FM per månad istället för 2500. :/

Senast ändrad:

Men =( Jag som skulle spara mynt. Men jag får stå för det. Snabbare sida kommer först.

Nivå 9 · Veteranfuskare

0,05%?!?!

Jag kan tyvärr inget om php, men det måste vara riktigt skumma script om de går snabbare att köra än de som gav 2% ränta... bra med slopade avgifter iaf.

Glad att avgifterna försvann. Min ränta betydde inget när jag satte in mina mynt.

9 Sep 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tog ut allt från banken, och kolla vad stiligt det blev med 96 500 FM på handen. :D

Det är för att intagsoch utagsavgiften är för stor :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Var har man kunnat köpa kreditkort innan, jag har aldrig sett sådana?

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Var har man kunnat köpa kreditkort innan, jag har aldrig sett sådana?

Man har tidigare kunnat köpa dem i banken.

jag tycker kreditkorten var lite onödiga

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #15
↗ till inlägget

0,05%?!?!

Jag kan tyvärr inget om php, men det måste vara riktigt  skumma script om de går snabbare att köra än de som gav 2% ränta... bra med slopade avgifter iaf.

Läser du första inlägget så ser du att prestandan höjs då kreditkorten och "extra räntan" tas bort. 2 kolumner mindre ger högre prestanda samt att en massa kod som har med de funktionerna slipper att köras.

Senast ändrad:

Men jag har väntat nästan en månad för räntan så nu sänks den :S?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in